Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca


Anunt de participare numarul 141050/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sector 2, pe amplasamentele indicate de achizitor.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 764, 400 si 22, 379, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de: 22.379.200 lei fara TVA, echivalent a 4.938.694, 44 euro fara TVA, la cursul BNR valabil pentru data de 22.11.2012 (1 EURO = 4, 5314 RON). Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 5.555.400 lei fara TVA. (se estimeaza a se incheia 20 de contracte; 5 contracte/an)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca (Conform specificatiilor din caietul de sarcini).
Tipurile de echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca care vor fi achizitionate sunt:
Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent ? 5555400 lei fara TVA.
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mare contract subsecvent
1 Aparate joaca cu arc tip 1/ 40
2 Aparate joaca cu arc tip 2/ 40
3 Aparate joaca cu arc tip 3/ 30
4 Aparate joaca cu arc tip 4/ 16
5 Aparate joaca cu arc tip 5/ 16
6 Aparate joaca cu arc tip 6/ 16
7 Balansoare tip 1/40
8 Balansoare tip 2/30
9 Balansoare tip 3/16
10 Leagane tip 1/30
11 Leagane tip 2/16
12 Leagane tip 3/16
13 Leagane tip 4/10
14 Leagane tip 5/10
15 Leagane tip 6/10
16 Leagane tip 7/16
17 Tiroliana/10
18 Caruseluri tip 1/16
19 Caruseluri tip 2/16
20 Caruseluri tip 3/10
21 Caruseluri tip 4/10
22 Caruseluri tip 5/10
23 Tobogane tip 1/10
24 Tobogane tip 2/10
25 Tobogane tip 3/10
26 Echipamente catarat tip 1 /10
27 Echipamente catarat tip 2 /10
28 Echipamente catarat tip 3 /4
29 Echipamente catarat tip catarg/10
30 Echipamente catarat tip piramida/4
31 Constructie de tip trenulet /16
32 Constructie de tip vaporas /4
33 Casuta tip 1/30
34 Casuta tip 2/16
35 Nisipar tip 1/16
36 Nisipar tip 2/16
37 Barna de echilibru/16
38 Cos de baschet/60
39 Masuta de joaca cu taburete /40
40 Complexe de joaca tip 1 /10
41 Complexe de joaca tip 2 /10
42 Complexe de joaca tip 3 /10
43 Complexe de joaca tip 4 /10
44 Complexe de joaca tip 5 /2
45 Complexe de joaca tip 6 /2
46 Complexe de joaca tip 7 /2
47 Complexe de joaca tip 8 /2
48 Complexe de joaca tip 9 /4
49 Complexe de joaca tip 10 /2
50 Complexe de joaca tip 11 /4
51 Complexe de joaca tip 12 /2
52 Complexe de joaca tip 13 /4
53 Complexe de joaca tip 14 /8
54 Complexe de joaca tip 15 /8
55 Complexe de joaca tip 16 /10
56 Complexe de joaca tip 17 /8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca
Calendarul anual estimativ de atribuire a contractelor subsecvente:
2013= 2777700 lei ( fara T.V.A. ), estimat 5 contracte
2014= 4492900 lei ( fara T.V.A. ), estimat 5 contracte
2015= 9112500 lei ( fara T.V.A. ), estimat 5 contracte
2016= 5996100 lei ( fara T.V.A. ), estimat 5 contracte
CANTITATI MINIME ACORD CADRU
Nr. Crt./Denumire produs/Cantitate estimata1 Aparate joaca cu arc tip 1 /5
2 Aparate joaca cu arc tip 2 /5
3 Aparate joaca cu arc tip 3 /5
4 Aparate joaca cu arc tip 4 /2
5 Aparate joaca cu arc tip 5 /2
6 Aparate joaca cu arc tip 6 /2
7 Balansoare tip 1/5
8 Balansoare tip 2/5
9 Balansoare tip 3/2
10 Leagane tip 1/5
11 Leagane tip 2/2
12 Leagane tip 3/2
13 Leagane tip 4/1
14 Leagane tip 5/1
15 Leagane tip 6/1
16 Leagane tip 7/2
17 Tiroliana/1
18 Caruseluri tip 1/1
19 Caruseluri tip 2/1
20 Caruseluri tip 3/1
21 Caruseluri tip 4/1
22 Caruseluri tip 5/1
23 Tobogane tip 1/1
24 Tobogane tip 2/1
25 Tobogane tip 3/1
26 Echipamente catarat tip 1 /1
27 Echipamente catarat tip 2 /1
28 Echipamente catarat tip 3 /1
29 Echipamente catarat tip catarg/1
30 Echipamente catarat tip piramida/1
31 Constructie de tip trenulet /1
32 Constructie de tip vaporas /1
33 Casuta tip 1/5
34 Casuta tip 2/2
35 Nisipar tip 1/2
36 Nisipar tip 2/2
37 Barna de echilibru/2
38 Cos de baschet/10
39 Masuta de joaca cu taburete /5
40 Complexe de joaca tip 1 /1
41 Complexe de joaca tip 2 /1
42 Complexe de joaca tip 3 /1
43 Complexe de joaca tip 4 /1
44 Complexe de joaca tip 5 /1
45 Complexe de joaca tip 6 /1
46 Complexe de joaca tip 7 /1
47 Complexe de joaca tip 8 /1
48 Complexe de joaca tip 9 /1
49 Complexe de joaca tip 10 /1
50 Complexe de joaca tip 11 /1
51 Complexe de joaca tip 12 /1
52 Complexe de joaca tip 13 /1
53 Complexe de joaca tip 14 /1
54 Complexe de joaca tip 15 /1
55 Complexe de joaca tip 16 /1
56 Complexe de joaca tip 17 /1
Valoarea estimata fara TVA: 764400 RONCANTITATI MAXIME ACORD CADRU
Nr. Crt./Denumire produs/Cantitate estimata1 Aparate joaca cu arc tip 1 /160
2 Aparate joaca cu arc tip 2 /160
3 Aparate joaca cu arc tip 3 /120
4 Aparate joaca cu arc tip 4 /64
5 Aparate joaca cu arc tip 5 /64
6 Aparate joaca cu arc tip 6 /64
7 Balansoare tip 1/160
8 Balansoare tip 2/120
9 Balansoare tip 3/64
10 Leagane tip 1/120
11 Leagane tip 2/64
12 Leagane tip 3/64
13 Leagane tip 4/40
14 Leagane tip 5/40
15 Leagane tip 6/40
16 Leagane tip 7/64
17 Tiroliana/40
18 Caruseluri tip 1/64
19 Caruseluri tip 2/64
20 Caruseluri tip 3/40
21 Caruseluri tip 4/40
22 Caruseluri tip 5/40
23 Tobogane tip 1/40
24 Tobogane tip 2/40
25 Tobogane tip 3/40
26 Echipamente catarat tip 1 /40
27 Echipamente catarat tip 2 /40
28 Echipamente catarat tip 3 /16
29 Echipamente catarat tip catarg/40
30 Echipamente catarat tip piramida/16
31 Constructie de tip trenulet /64
32 Constructie de tip vaporas /16
33 Casuta tip 1/120
34 Casuta tip 2/64
35 Nisipar tip 1/64
36 Nisipar tip 2/64
37 Barna de echilibru/64
38 Cos de baschet/240
39 Masuta de joaca cu taburete /160
40 Complexe de joaca tip 1 /40
41 Complexe de joaca tip 2 /40
42 Complexe de joaca tip 3 /40
43 Complexe de joaca tip 4 /40
44 Complexe de joaca tip 5 /10
45 Complexe de joaca tip 6 /10
46 Complexe de joaca tip 7 /10
47 Complexe de joaca tip 8 /10
48 Complexe de joaca tip 9 /16
49 Complexe de joaca tip 10 /10
50 Complexe de joaca tip 11 /16
51 Complexe de joaca tip 12 /10
52 Complexe de joaca tip 13 /16
53 Complexe de joaca tip 14 /32
54 Complexe de joaca tip 15 /32
55 Complexe de joaca tip 16 /40
56 Complexe de joaca tip 17 /32
Valoarea estimata fara TVA: 22379200 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 764, 400 si 22, 379, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data ?i ora deschideriiin original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 100.000 RON;Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2 C.U.I. 4266260 in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sector 2, vizat de banca.; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet; I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M.- Formular nr. 8. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). 5% din val. ctr fara T.V.A., se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-sau de o soc. de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In contul deschis la dispozitia aut. ctr. se va depune 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig. are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr.cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr. Restituirea garantiei de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate. Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 , aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - completare Formularul nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular nr. 3, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.
Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare Formular nr. 3.a, in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.
Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 4, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt: Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Negru Daniela; Francu Mircea; Guse Lucia; Supleanti; Lica Raducanu Elena; Paraschiv Paraschiva; Ion Mirela; Prepelita Daniela.
Persoane ce aproba bugetul- componenta Consiliului Local: ABU-DAHER RAWAN, BELDEANU AUGUSTIN LUCIAN, BRANCU MIHAIL, CIORNOHAC IONUT ALEXANDRU, CONDURATEANU ANDREI RAZVAN, COSMESCU MARIUS, COSTACHE JEAN, CRETOIU IOAN, CRUCEANU ELENA, DOBRIN NICU, FRUMOSU DRAGOS VASILE, GHERGHICEANU FLORENTINA, GLAVAN ION, ILIESCU CONSTANTIN CRISTINEL, LAZAROIU IOANA, MANCIULEA VITTORIO ALBERTO, MICU FLORIAN, OPREA DUMITRU, PARVULESCU DRAGOS EMILIAN, POPA RADU MIHAI, POPESCU LENUTA, SANDU EMIL, SOARE CEZAR RADU, SUFER MIOARA, TOADER MUGUR MIHAI, TUDOR DAVID OLIVIER EMMANUEL, TUDORIE VIOLETA Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
Cerinta nr. 2 Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform:
a.PT-CR 4-2009 privind; ?autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune la instalatii de ridicat, la aparate consumatoare de combustibil, la arzatoare cu combustibil gazos si lichid precum si la instalatii/echipamente destinate activitatilor de agrement?, aplicat la obiectul procedurii, sau echivalent.
Cerinta nr. 3 Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform:
a. PT-CR 4-2009 si PTR 19-2002 privind: ?cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca?, cu modificarile si completarile ulterioare, (aplicat la obiectul procedurii) sau echivalent.
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele pentru capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 11000000 lei echivalent a 2427505, 85 euro.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Op.ec.treb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita de dep.a ofertelor au livrat prin max.3contr.produse simil.celor solicit. prin docum.de atrib.(echipam.pt.parcuri si terenuri de joaca de tipul celor ce se achizit. prin intermed.prez.proced.), a caror val., individ.sau cumul, sa fie de min.5500000 lei, fara TVA echiv.a 1213752, 92 euro, 1euro=4, 5314 lei/22.11.2012, curs BNR.Op.ec.nerezid.(straini)vor prez.copiile insotite de traduc. autoriz.si legaliz.in lb.romana.Recomand.treb.sa preciz.cel putin urmat.aspecte si/sau inf.echival: indeplin. oblig.contract.;daca pe parcursul derul.au fost inreg.neconformit. care au condus la ref. partiale sau totale, cazuri priv. nerespect. legislat.in vig. de catre prestat. (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii aman.sau respinse din motive imputab. prestat., fapt care a produs sau este de nat.sa prod.grave prejudicii beneficiar. acestuia ca urmare a neindepl sau indeplin in mod defectuos a oblig.contr asum.de catre prestator
2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Informatii privind capacitatea profesionala a ofertantului pentru indeplinirea acordului cadru.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 manager de proiect; - 1 manager de mediu; - 1 manager de calitate;
- 1 responsabil SSM; - 1 coordonator montaj autorizat cu experienta de minim 2 ani in montarea echipamentelor de joaca; - 1 sudor autorizat ISCIR INSPECT CR9-2010; - 2 lacatusi mecanici; - 2 dulgheri;Pt pers.de spec.solicitat, se vor prez: cv-uri / diplome / autorizatii / certificate / atestate profesionale. In caz de o asociere, se va prez o Declaratie centraliz. pr asoc, semn de lider, Declaratii indiv pt fiecare asociat, inclusiv liderul. Se pot prez contr de colab specialisti, angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contracte individuale de munca.
3.Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina (dotare proprie, inchiriere, etc), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje (mare si mica mecanizare) necesare indeplinirii contractului : - Generator min. 20 KW ? 1 buc.;
- Placa vibranta ? 1 buc.;
- Autoutilitara- 4 buc.;
- Ciocan demolator (picamer) min. 1500W ? 1 buc.;
- Aparat de sudura ? 1 buc
4.Sustinere tehnica - SubcontractantiInformatii privind subcontractantii
Pe parcursul derularii contractelor subsecvente, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. In cazul in care pentru indeplinirea contractelor subsecvente nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularelor. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in acordul cadru care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
5.Asociati .Informatii privind asociatii
In cazul in care pentru indeplinirea acordului cadru nu este necesara asocierea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularelor.
6.Inf privind sustinerea.In cazul in care pt indeplin acordului cadru nu este necesara sustinerea din partea unui tert, op ec va face preciz ?nu este cazul? in cadrul formularelor. Sit ec si financ cf.art.186. alin.(1), (2)si(3) din OUG 34/2006.cifra de afaceri prezent.de catre sustinator (in cazul in care op.ec. apeleaza la aceasta modalitate), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prez de catre ofertant.treb.sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.Capacit tehnica si/sau profes.cf.art.190 alin.(1) si (2) din OUG 34/2006 capacit tehnic si profes: resursele umane (certific, atestate, autorizatii) prez de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant., resursele tehnice prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant.Experienta similaraprezent de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta simil prezentata de catre ofertant.trebuia sa fie indeplinita integral, fie de
7.Se vor prezenta mostre ale principalelor materiale folosite la fabricarea echipamentelor
Mostra de stalp metalic de sustinere dimensiune min. 15 cm lungime; Mostra tevi inox structura metalica min 15 cm lungime; - Mostra din placaj antiderapant folosit la platforme; - Mostra material folosit la panouri si pereti escalada; - Mostra material pentru scari antiderapante; - Mostra funii polipropilena, minim 4 culori diferite, min 15 cm lungime fiecare; - Mostra suruburi si dopuri protectie care sa corespunda instructiunilor tehnice de montaj.
1.Standarde de asigurare a calitatii
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.
2.Standarde de protectie a mediuluiCertificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile; 2) Se reoferteaza numai pretul total; 3) Nr.de runde ale licitatiei electronice1; 4) Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de l.e. oferta, ramane valabila oferta depusa initial; 5) Licitatia electronica va incepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; 6) Durata unei runde: 1 (una) zi; 7) In termen de 48 de ore de la finalizarea l.e., se va depune formularul de oferta aferent noii valori, insotit de o scrisoare de inaintare; 8) In cazul in care vor fi doua de oferte egale, clasate pe primul loc , se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 10:00
Locul: ADP Sector 2, Sos.Electronicii nr.44, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu termenele prevazute laart. 256² din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer