Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare inclusiv montaj panouri de gard


Anunt de participare numarul 144418/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare inclusiv montaj panouri de gard
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sector 2, pe amplasamentele indicate de achizitor.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 600 si 1, 756, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de: 1.756.000 lei fara TVA, echivalent a 403.817, 41 euro fara TVA, la cursul BNR valabil pentru data de 21.05.2013 (1 EURO = 4, 3485 RON). Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 439.000 lei fara TVA. (se estimeaza a se incheia 4 contracte, respectiv 1 contract/an)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare inclusiv montaj panouri de gard (Conform specificatiilor din caietul de sarcini).
Tipurile de panouri de gard care vor fi achizitionate sunt:
Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent ? 439.000 lei fara TVA.
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mare contract subsecvent
1 Gard lemn/ 1.000
2 Gard metal/ 2.000
Valoare estimata cel mai mic contract subsecvent ? 43.900 lei fara TVA.
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mic contract subsecvent
1 Gard lemn/ 100
2 Gard metal/ 200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928200-0 - Garduri (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare inclusiv montaj panouri de gard
Calendarul anual estimativ de atribuire a contractelor subsecvente:
2013= 2014= 2015= 2016= 439.000 lei ( fara T.V.A. ), estimat 1 contract/an
CANTITATI MINIME ACORD CADRU
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata1 Gard lemn/ 400
2 Gard metal/ 800
Valoarea estimata fara TVA: 175.600 RON
CANTITATI MAXIME ACORD CADRU
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata1 Gard lemn/ 4.000
2 Gard metal/ 8.000
Valoarea estimata fara TVA: 1.756.000 RON
CANTITATI MINIME CONTRACT SUBSECVENT
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata1 Gard lemn/ 100
2 Gard metal/ 200
Valoarea estimata fara TVA: 43.900 RONCANTITATI MAXIME CONTRACT SUBSECVENT
Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata1 Gard lemn/ 1.000
2 Gard metal/ 2.000
Valoarea estimata fara TVA: 439.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 600 si 1, 756, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 8.000 RON; Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2 C.U.I. 4266260 in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sector 2, vizat de banca.; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet si va retine contestatorului suma de5.535, 99 lei; I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M.- Formular nr. 8.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, respectiv 01.08.2013. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). 5% din val. ctr subsecvent fara T.V.A., se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-sau de o soc. de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In contul deschis la dispozitia aut. ctr. se va depune 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig. are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr.cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr. Restituirea garantiei de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate. Garan?ia produselor este distincta de garan?ia de buna execu?ie a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 , aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - completare Formularul nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 , lit.a), c)ind.1, d)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului-cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 3, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.
Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare Formularul nr. 3a, in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.
Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 4, in original. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.In cazul in care ofertantul prezinta subcontractanti acestia vor prezenta Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt: Lemnaru Cristian, Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Negru Daniela; Francu Mircea; Petre Vasile; Membrii de rezerva: Lica Raducanu Elena; Paraschiv Paraschiva; Ion Mirela; Prepelita Daniela, Butoiu Mircea. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Din Certificat trebuie sa rezulte datele cele mai importante, dupa cum urmeaza:
- denumirea operatorului economic si datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele persoanelor imputernicite sa reprezinte operatorul economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 878.000 lei echivalent a 204.504, 69euro. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
Cerinta nr. 2 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, completare Formularul nr. 5, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. b. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru a indeplini cerinta minima de calificare referitoare la valoarea cifrei de afaceri, operatorul economic ? indiferent de data la care a fost infiintat - trebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie la nivelul solicitat de autoritatea contractanta. Documentele vor fi atasate in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, precum si dupa caz in traducere legalizata la notariat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Valorile vor fi exprimate in lei la cursul /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 20 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 23 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 45 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza echivalenta pentru cursul valutar aferent monedei din documentele respective, la un curs mediu comunicat de BNR pentru respectiva moneda.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Op.ec.treb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita de dep. a ofertelor au livrat prin max. 3 contracte produse similare celor din documentatia de atribuire (furnizare inclusiv montaj panouri de gard), a caror valoare, individuala sau cumulata sa fie de min. 439.000 lei, fara TVA echivalent a 100.954, 35 euro, 1euro = 4, 3485 lei/ 21.05.2013, curs BNR.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de documente, ce cuprind inform. conf. Art.188(1)a) din OUG 34/2006 (beneficiari, valoarea, perioada de livrare, confirmate prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar privat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatatea de a obtine certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.)Op.ec.nerezid.(straini)vor prez.copiile insotite de traduc. autoriz. si legaliz. in lb.romana.
Pt.calc.exper simil exprim in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR. In cazul in care oferta este depusa de o asoc.: o fisa centralizat. pt. asociere in ansamblu, semnata de catre reprezent. legal al asoc.desemnat lider, prec.si fise centralizat. si individ. pt fiecare asociat in parte, semnate de reprezent legali ai fiec. asoc., incl.liderul. In cazul in care benef.este un client privat: o declar. pe propria rasp. a op. ec., in forma autentica (la un notar).
Prezentarea de informatii privind resursele umane
In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contracte individuale de munca.
Prezentarea de informatii privind dotarile specifice
Sustinere tehnica ? Subcontractanti. Informatii privind subcontractantii. Pe parcursul derularii contractelor subsecvente, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. In cazul in care pentru indeplinirea contractelor subsecvente nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va completa formularul. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in acordul cadru care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante inacest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul subsecvent.
Asociati .Informatii privind asociatii In cazul in care pentru indeplinirea acordului-cadru nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va completa formularul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Fiecare asociat va prezenta documentele solicitate pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Acordului de Asociere ce va fi prezentat, si care va cuprinde partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in careoferta comuna va fi declarata castigatoare.
Inf privind sustinerea. In cazul in care ofertantul prezinta angajament desustinere, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile. In cazul in care pt indeplin acordului cadru nu este necesara sustinerea din partea unui tert, op ec nu va completa formularul.Sit ec si financ cf.art.186. alin.(1), (2)si(3) din OUG 34/2006.cifra de afaceri prezent.de catre sustinator (in cazul in care op.ec. apeleaza la aceasta modalitate), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prez de catreofertant.treb.sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.Capacit tehnica si/sau profes.cf.art.190 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 capacit tehnic si profes: resursele umane (certific, atestate, autorizatii) prez de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant., resursele tehnice prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant.Experienta similara prezentata de catre sustinator nu se poate cumula cu experienta simil prezentata de catre ofertant.Pers care asig. sustin financ nu treb sa se afle in sit care determina exclud din proced de atrib, conf.preved art.180 si181 lit.a), c^1)si d).3)
In conf. cu art 188 lit e)din OUG 34/2006 se solicita prezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertei.
Mostrele se vor depune la sediul ADP Sector 2 din Sos. Electronicii, nr. 44, sector 2, Bucuresti pe baza unui Proces verbal de predare primire incheiat cu reprezentatii autoritatii contractante. Mostrele vor fi etichetate cu denumirea produsului si numele ofertantului. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui.
Standarde de asigurare a calitatii Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.
Standarde de protectie a mediului Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va atasa: Formular nr. 6, Formular nr. 7Se va atasa: 1. Formular 11a cu anexe, 2. Lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei. In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus.3. Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului.Se va atasa: Formular 11b cu anexeSe va atasa: Formular 9 si 9a (daca este cazul)Se va atasa: Formular 10, 10a si 10 b, Acordul de asociere (daca este cazul).Se va atasa: Formular 4, 16, 17, 18 si 19, ? daca este cazul
Angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul
ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare sau capacitatea tehnica si profesionala invocate.- Mostra GARD LEMN: ansamblu format din STALP PENTRU GARD TIP 1 si PANOU GARD TIP 1 de un metru lungime- Mostra GARD METAL: ansamblu format din STALP PENTRU GARD TIP 2 si PANOU GARD TIP 2 de un metru lungimeSe va atasa: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul de management al calitatii solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Se va atasa: Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul de management de mediu solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot depune oferte numai op.ec. inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. La etapa finala de licitatie electr vor participa numai of cu of. admisibile. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. A.C. va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. 1) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile; 2) Se reoferteaza numai pretul total; 3) Nr.de runde ale licitatiei electronice1; 4) Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de l.e. oferta, ramane valabila oferta depusa initial; 5) Licitatia electronica va incepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; 6) Durata unei runde: 1 (una) zi; 7) In termen de 48 de ore de la finalizarea l.e., se va depune formularul de oferta aferent noii valori, insotit de o scrisoare de inaintare; 8) In cazul in care vor fi doua de oferte egale, clasate pe primul loc , se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2013 10:00
Locul: ADP Sector 2, Sos. Electronicii, nr.44, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc .In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer