Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare, instalare, punere in functiune, training personal, intretinere si service in perioada de garantie pentru aparate de anestezie


Anunt de participare numarul 145760/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 23163049, Email: [email protected], Fax: +40 23164901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare, instalare, punere in functiune, training personal, intretinere si service in perioada de garantie pentru aparate de anestezie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bdul Marasti, Nr. 63, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 237, 600 si 1, 425, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de creditele bugetare aprobate cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33172000-6 - Aparate de anestezie si de reanimare (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
80000000-4-Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 237, 600 si 1, 425, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14256.00 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei. Ptr. operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data pentru care se determina echivalenta lei/alta valuta : data publicarii anuntului de participare. Banca pentru echivalenta leu/euro: B.N.R In sit. in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care au calitatea de IMM, acesta/aceasta va benef. de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. In cazul in care ofert. depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autor. contractante si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autor. contractanta va retine contestatorului din gar. de part. in raport cu valoarea estimata a contractului , conform art.278¹, alin. 1, lit. b) din O.U.G. 34/2006. Valab. gar. de part. este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor - Modul de const. a gar. de part.: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti. - printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. -Garantia trebuie sa fie irevocabila. Gar. de part. va fi executata de catre autor. contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contr. de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa lacontract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006
Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt:
Serban Bucur- Manager
Dumitru Peta- Director medical
Claudia Diaconu- Director Economic
Adrian Pop-Director IngrijiriStefan Laibner- Sef ServiciuDragos Dinca- Sef Serviciu Achizitii
Mihaela Marinescu- Compartiment juridic
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fiscale in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta minima:
? Pentru persoanele juridice/fixice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru echipamentul ofertat, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.? Persoane juridice/fizice straine
- Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Se va prezenta documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
Nota: Daca operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% in ceea ce priveste garantia pentru participare si garantia de buna executie.Pentru ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
- Informatii privind asocierea:
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta acord de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
In cazul asocierii indeplinirea cerintelor solicitate la: punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) si III 2.3 b) din Fisa de date sunt obligatorii pentru toti membrii asocierii, punctele III.2.2) si III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Informatii privind subcontractarea: Se va prezenta: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
- Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa.
Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, Acordul de subcontractare intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea datelor de recunoastere si a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69¹ + Declaratie de participant la procedura.- Informatii privind tertul sustinator:
Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si
declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011, si, dupa caz, Angajamentul ferm privind sustinerea financiara a ofertantului, Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima :
- Ultimul bilant contabil 2012, vizat si inregistrat de organele competente .
- Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta documentul solicitat in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se completa formularul aferent din sectiunea formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima:
- Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
- Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic,
mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
- Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? lista
cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea
personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie
pentru fiecare dintre echipamentele ofertate- CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului- Se vor prezenta de catre ofertant documente prin care acesta
confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/ instalare/
punere in functiune/instruire/etc.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in
conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului.Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care
demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta
va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul aferent din sectiunea formulare.Se vor completa formularele aferente din sectiunea formulare.Se va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 11:00
Locul: Serviciul Achizitii, Bdul Marasti, 63, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita printr-o decizie interna si reprezentanti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au aceeasi valoare, atunci in vederea incheierii contractului de inchiriere aparatura medicala, se va solicita pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi incheiat cu ofertantul a carui noua oferta are valoarea cea mai mica. Daca in urma noii ofertari, sunt primite oferte cu valori identice, procedura va fi anulata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 07:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer