Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare lapte praf pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0-12 luni


Anunt de participare numarul 134637/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala: IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN EC.KOLL, Tel. +40 0232210906, Email: [email protected], Fax: +40 0232241963, Adresa internet (URL): 4981352, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare lapte praf pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Balcescu nr.21
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 125, 000 si 3, 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea minima estimata de lapte praf este 45000 kg iar cea maxima estimata este de 150000 de kg.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 1125000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru furnizarea de lapte praf formula unica pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima estimata 45000 de kgcantitate maxima estimata 150000
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 125, 000 si 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare constituita in conditiile legii printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin depunere in contul de garantie al unitatii CGarantia de participare se va constitui in cuantum de 75000 lei, valabila 60 de zile de la data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO98TREZ4065005XXX000429, cod fiscal4981352 deschis la Trezoreria Mun. Iasi, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in SEAP impreuna cu oferta- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participarein cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5 % din valoarea contractului subsecvent.Furnizorul va constitui garantia de buna executrie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si va constitui o anexa la contract. Furnizorul are obligatia constituirii garantiei de buna executie in termen de maxim 7 zile de la incheierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Sanatate a Femeii si Copilului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completare formular nr. 2 din sectiunea III Formulare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, completare formular nr.3 din sectiunea III Formulare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare formular nr.4 din sectiunea III Formulare
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completare formular nr.12 din sectiunea III Formulare
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire: Gojgaru Mihaela, comp achizitii, Munteanu Laura coord program "Mama si copilul", Lucian Indrei director executiv
Declaratie privind conflictul de interese, completare formular nr. 13 din sectiunea III Formulare Certificat constatator emis de ONRC, valabil la momentul depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare cu obiectul contractului.
Se solicita informatii privitoare la lista principalelor livrari de produse similare.Se solicita prezentarea unui contract/contracte de furnizare lapte praf a carui (caror) valoare sa fie de minim 1000000 lei.Suma impusa va fi realizata prin cumulul a maxim 5 contracte
Se solicita ISO9001/2000sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
achizitia de lapte praf se deruleaza prin Programul National de Sanatate a Femeii si Copilului Subprogramul 1.3 Profilaxia distrofiei la copii cu varste cuprinse intre 0-12 luniIn cazul ofertelor cu aceeasi propunere financiara minima se va solicita depunerea unei noi propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Vasile Conta nr.2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Tel. +40 0232271687, Fax: +40 0232241953
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer