Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DIN HARTIE
Anunt de participare numarul 98504/23.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: BocTraian, Tel.0264-405339, Email: [email protected], Fax: 0264-450675, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DIN HARTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 401, 145 si 1, 203, 435RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: UN CONTRACTPE AN
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DIN HARTIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197600-2 - Hartie si carton tratate (Rev.2)
30197630-1-Hartie pentru tiparit (Rev.2)
30197644-2-Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTI-CARTONCOPIATORCPV30197600-2LOTII- HARTIECOPIATOR+ IMPRIMANTACPV30197644-2LOTIII- HARTIEOFFSETCPV30197630-1
Valoarea estimata fara TVA: intre 401, 145 si 1, 203, 435RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4.000, 00 Lei pentru toate loturile, sau individual pe fiecare lot astfel : Lot 1 = 100 Lei; Lot2 =2.500 Lei; Lot3 =1.400 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa definantare;Fonduri proprii, Fonduri structurale, Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006
Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat eliberata de ANAF, original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului-
Certificat constatator emisde Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima necesara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de400.000, 00 Lei pentru toate loturile, sau individual pe fiecare lot astfel : - Lot 1 = 10.000- Lot2 =250.000- Lot3 =140.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani
Experienta similaraInformatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Penru experienta similara se solicita unul sau mai multe contractedefurnizare deprodusesimilare a caror suma sa fie de cel putin 100.000, 00 lei pentru ofertantii care depunoferte latoateloturile sausau pe fiecare lot astfel;LotI=2800lei;LotII=61400lei;LotIII 35800lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-2-SP-FS-C/15.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 11:00
Locul: Directia General Administrativa, Secretariatul General, Str. I.I.C. BratIANU NR.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei deevaluaresi reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: : (+40) 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa postala; Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: : 0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. IIC bratianu , nr. 14, Localitatea: ClujNapoca, Cod postal: 400084, Romania, Tel.0264-405, int.5450, Fax: 0264-450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 14:37