Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare materiale pentru sutura mecanica
Anunt de participare numarul 135885/24.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare materiale pentru sutura mecanica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr.8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 043, 842.48 si 5, 350, 142.07RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 6 luni, in functie de disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare materiale pentru sutura mecanica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate min. lunara Cantitate max. lunara Cantitate min. 24 luni Cantitate max. 24 luni
1 Set stapler circular pentru hemoroizi buc 33140000-3 1 4 24 96
2 Stapler pentru tegument buc 33140000-3 20 60 480 1.440
3 Trocaru.f. 12 mm buc 33140000-3 4 12 96 288
4 Trocaru.f. 15 mm buc 33140000-3 2 6 48 144
5 Foarfeca laparoscopica articulata buc 33140000-3 1 4 24 96
6 Pensa laparoscopica intestinala atraumatica buc 33140000-3 1 4 24 96
7 Sistem laparoscopic irigare-aspiratie(canula) buc 33140000-3 1 4 24 96
8 Departator evantai buc 33140000-3 1 4 24 96
9 Aplicator de clipuri chirurgia laparoscopica, diam. 5 mm, clipuri din titan M/Lbuc 33140000-3 4 12 96 288
10 Aplicator clipuri - large buc 33140000-3 1 4 24 96
11 Aplicator clipuri- mediu buc 33140000-3 1 4 24 96
12 Aplicatori clipuri vase (chirurgie deschisa) 25 cm buc 33140000-3 5 16 120 384
13 Sistem cu punga endoscopica din poliuretan U.F. pentru extractia specimenelor, 190cc buc 33140000-3 4 12 96 288
14 Sistem cu punga endoscopica din poliuretan U.F. pentru extractia specimenelor, 1500cc buc 33140000-3 4 12 96 288
15 Dispozitiv pentru inchiderea situ-rilor de introducere a trocarelor buc 33140000-3 2 6 48 144
16 Lat laparoscopic pentru ligaturarea pediculilor buc 33140000-3 20 60 480 1.440
17 Kit proceduri laparoscopice prin incizie unica buc 33140000-3 1 2 24 48
18 Instrument de sutura mecanica circulara pentru anastomoze eso-gastrice cu dispozitiv de introducere trans-oro-esofagiana a nicovalei 25, mm buc 33140000-3 1 2 24 48
19 Set de unica folosinta pentru repararea herniei hiatale pe cale endoscopica buc 33140000-3 1 1 24 24
20 Instrument de sutura mecanica ce realizeaza rezectia, transectia si anastomoza, de unica folosinta, design ergonomic cu functie de pensa- grasp, articularein cinci puncte, pina la 45 grade in ambele parti(dreapta/stinga ) buc 33140000-3 1 3 24 72
21 Rezerva articulata de unica folosinta pentru instrument de sutura mecanica de 45 mm, cu trei dimensiuni ale agrafelor buc 33140000-3 1 1 24 24
22 Rezerva articulata de unica folosinta pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 30x3, 5 mm buc 33140000-3 2 6 48 144
23 Rezerva articulata de unica folosinta pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 45x4, 8 mm buc 33140000-3 2 6 48 144
24 Rezerva articulata de unica folosinta pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 60x2, 5 mm buc 33140000-3 2 6 48 144
25 Rezerva articulata de unica folosinta pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 60x3, 5 mm buc 33140000-3 2 6 48 144
26 Rezerva dreapta cu sistem de ranforsare a anastomozei premontate, de unica folosinta, pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 45x3, 5 mm buc 33140000-3 1 3 24 72
27 Rezerva dreapta cu sistem de ranforsare a anastomozei premontate, de unica folosinta, pentru instrument de sutura mecanica pe cale laparoscopica 60x3, 5 mm buc 33140000-3 1 3 24 72
28 Solutie antiaburire camera buc 33140000-3 10 30 240 720
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 043, 842.48 si 5, 350, 142.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
53.501 lei(1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de primire a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat+Programe nationale de sanatate+Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale?, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?-Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru bunuri similare (de la unitatile specificate in declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006- Mostre din fiecare produs ofertat, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea. Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Mostrele reprezinta cerinta minima de calificare, neprezentarea acestora atragand dupa sine eliminarea ofertantului din procedura.
- Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data primirii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
2 runde de ofertare (48 de ore) cu pauza intre ele (24 de ore). Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi.Elemntul ofertei: pretul total/acord-cadru
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8521
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: CAlea Floreasca nr.8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 12:13