Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare materiale sanitare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.132.700 RON

Castigatorul Licitatiei: Euroexpand Impex S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132681/05.04.2012
Informatii anunt de participare asociat 123242
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dinescu, Tel. +40 251502445, Email: [email protected], Fax: +40 251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale sanitare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141323-0-Ace de biopsie (Rev.2)
33141600-6-Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
35112000-2-Echipament de salvare si de urgenta (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 132, 700RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S5-007343din10.01.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1205 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 27.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Euroexpand Impex S.R.L.
Adresa postala: Str.Hategului, nr. 46, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410236, Romania, Tel. 0259-447.153, Email: [email protected], Fax: 0259-447153
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1105100.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 788000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 5, 6
Contract nr: 1204 Denumirea: Acord cadru furnizare materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 27.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ADION PRODIMPEXTRANS S.R.L.
Adresa postala: Str. Arhitect Harjeu, nr. 59I, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021994, Romania, Tel. 021/411.59.48, Email: [email protected], Fax: 021/410.06.64, Adresa internet (URL): www.adion.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 495000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 145000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10
Contract nr: 1206 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 27.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
INFO MED EXPERT S.R.L.
Adresa postala: Str. Horga, nr.1, bl.575, ap.3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700521, Romania, Tel. 0332 803 417, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0332 803 418, Adresa internet (URL): www.medmarket.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 140000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 52200.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 1208 Denumirea: Acord cadru furnizare materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 27.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Steril Romania S.R.L.
Adresa postala: B-dul Metalurgiei, nr. 3-5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041 831, Romania, Tel. 021/460.07.79, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/460.07.79
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 25000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 17500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
Contract nr: 1207 Denumirea: Acord cadru furnizare materiale sanitare
V.1) Data atribuirii contractului 27.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Nova Fit 2000 S.R.L.
Adresa postala: Str. Neagoe-Voda, Nr. 22, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013964, Romania, Tel. 021.232.87.37, Email: [email protected], Fax: 021.232.87.37
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 285000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 130000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8, 9
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
lotul 2, 4-anulate conf.art 209, alin 1, lit.b din OUG34/2006
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj Sectia Comercial
Adresa postala: str.Brestei , nr.12, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200127, Romania, Tel. +40 251502445, Fax: +40 251502445
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala: Str. Tabaci, nr. 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200642, Romania, Tel. +40 251502445, Fax: +40 251502445
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer