Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 140711/24.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI, nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213163049, In atentia: Ec. Dragos DINCA, Email: [email protected], Fax: +40 213164901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic CF 2 Bucuresti, Magazia centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 017.5 si 1, 065, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente este 1-4 luni , in functie de referatele de necesitate si de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39518200-8 - Cearsafuri pentru sali de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Specificate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 017.5 si 1, 065, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ?1% din valoarea estimativa a acordului cadru, in suma de 10, 652.50 lei In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conf.art.86, alin. 6 din H.G.925/2006, valabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariSau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, conf. art.86 din H.G.925/2006 Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.( daca valoarea contractului subsecvent este mai mare de 5.000 euro)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat de Atestare Fiscala eliberat deAdministratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fiscale
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006
Prezentate in original ? copie legalizata sau copie semnatasi certificata conform cu originalul. -Pentru persoanele juridice romane:
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitateal ofertantului corespunde cu obiectul procedurii , in original , copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor:
Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusiv anexa)
Pentru persoanele fizice romane:
-Certificat de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul conform prevederilor O.U.G. nr. 44 / 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale;
Persoane juridice/fizice straine
-Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana , copie legalizata in limba romana sau copii semnate si certificate conform cu originalul) .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii
Certificate de calitate, declaratii de conformitate, valabile la data depunerii ofertelor.
Mostre pentru fiecare produs din pachet.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 10:30
Locul: Spitalul Clinic CF 2 Bucuresti, Bdul Marasti, nr.63, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite printr-o decizie interna.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au aceeasi valoare, atunci in vederea incheierii acordului cadru de furnizare, se va solicita pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care acordul cadru va fi incheiat cu ofertantul a carui noua oferta are valoarea cea mai mica.Daca in urma noii ofertari, sunt primite oferte cu valori identice, procedura va fi anulata.Ofertele financiare vor fi facute pentru intregul pachet (lot) luand in consideratie cantitatile din caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer