Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Anunt de intentie numarul 26203/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Maftei, Tel. +40 0232267706, In atentia: Bogdan Maftei, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Magazia spitalului
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 800, 000RON
Materialele sanitare ce urmeaza a fi achizitionate sunt necesare desfasurarii in bune conditrii a actului medical in toate clinicile spitalului
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
24322500-2-Alcool (Rev.2)
24931230-0-Developatoare pentru radiologie (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
33171000-9-Instrumente pentru anestezie si pentru reanimare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Materialele sanitare ce urmeaza a fi achizitionate sunt necesare desfasurarii in bune conditrii a actului medical in toate clinicile spitalului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
procedura de achizitiei: licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica, cu incheiere de acord cadru, cu valabilitate 12 luni de la data semnarii acordului cadru. criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut; situatia personala a candidatului sau ofertantului: declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180/oug 34/2006; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din oug 34/2006 modificata; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. ordinului presedintelui anrmap nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, persoanele cu functie de decizie din cadrul a. c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire; certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de sta (sanatate, pensii, somaj); certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale - eliberat de primaia locala; certificat constatator eliberat de orc de pe langa instranta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; aviz de functionare emis de ministerul sanatatii; certificat privind indeplinirea cerintelor standardului iso9001:2008 sau echivalent; standarde de asigurare a calitatii certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (iso, ce sau declaratii de conformitate)
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmSSF.RO
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer