Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 147856/12.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel. +40 0268416393, Email: [email protected], Fax: +40 0268418080/ +40 0268410910, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sectia Farmacie a spitalului din BRASOV, Str. Pietii, nr. 9, PANA LA ORA 15.00, prin grija ofertantului, fara niciun fel de implicare din partea autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 871.65 si 1, 527, 808.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar. Cantitatile minime si maxime ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent pe durata acordului cadru se regasesc in CAIETUL DE SARCINI defalcat pe loturi.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale sanitare asa cum sunt specificate in anexa B a prezentei fise de date si in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33141118-0-Comprese de tifon (Rev.2)
33141121-4-Suturi chirurgicale (Rev.2)
33183100-7-Implanturi ortopedice (Rev.2)
33183200-8-Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B, informatii privind loturile si caietului de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pe perioada derularii acordului cadru de a majora sau micsora cantitatile ce au fost licitate in functie de necesitatile autoritatii contractante in raport cu resursele financiare alocate si cazuistica spitalului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 330, 871.65 si 1, 527, 808.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% DIN VALOAREA MAXIMA ESTIMATA(FARA TVA)A LOTULUI/LOTURILOR PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTA asa cum suntspecificate in Anexa B a prezentei fise de date si conform art. 278.1 din OUG 34/2006-PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU 90 DE ZILE de la data limita pentrudepunerea ofertelor.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: -virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante (SMU ?Regina Maria? Brasov), de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza FORMULARUL NR. 7 din sectiunea FORMULARE.Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.-in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge pe fond, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare reportata la valoarea estimata a lotului 1% din acesta valoare numai pentru loturile care intra sub incidenta art 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.IN ORICE SITUATIE, DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE SA FIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORASTABILITE PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR! 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contractul subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII OBTINUTE DIN CONTRACTUL CU C.A.S.A.O.P.S.N.A.J. SI BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formularului 1 anexat in sectiunea FORMULARE, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.
NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.
- Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 2 anexat in sectiunea FORMULARE, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.
NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 8 anexat in sectiunea FORMULARE semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Georgian TUDOSE, Constantin STEFANI, Alexandra MIHAI, Angela NICOLAE, Irina POP, CiprianGAL, Ion MIHAI, Mario Ovidiu MOCANU , Florin MOISE, Catalin DUMITRACHE, Simina DUMITRACHE, Maria BORICEANU, Mihaela ZAGREAN, Sorin MESCA
NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau un subcontractant formularul se va prezenta si de catre acestia.
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Prezentarea declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta conform Ordinului nr. 314/2010 conform Formularului 3 anexat in sectiunea FORMULARE semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Vor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Completarea, semnarea, datarea si prezentarea Formularului 4 anexat in sectiunea FORMULARE. Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura.
NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este
pravazut termenul limita de depunere a ofertelor, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;
b) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;
NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Pentru personae juridice romane:
Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continand informatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Autorizatie/Aviz de functionare emis(a) de Ministerul Sanatatii ? conform Legii 176/ 18.10.2000 privind dispozitivele medicale. In oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
NOTA: In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatie de functionare / altele echivalente, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertei.
Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, , in traducere autorizata in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor
In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala, completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 ? cuprinde informatii cu privire
la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cursul de schimb este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an.
NOTA: In cazul asocierii informatiile privind cifra de afaceri se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte. In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri globala, completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 ? cuprinde informatii cu privirela datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cursul de schimb este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an.NOTA: In cazul asocierii informatiile privind cifra de afaceri se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte. In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 6
ORDIN 1211/2006 MS - certificatul/certificatele de inregistrare a dispozitivelor medicale si/sau declaratiile de conformitate CE - Certificat de marca/ conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC. In oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
MOSTRE - Conform art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006. Operatorii economici VOR PREZENTA MOSTRE de produs pentru toate pozitiile ofertate, la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele trebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Un document prin care se certifica implementarea sistemului calitatii - ISO
9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent prezentei achizitii, in oricare
din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea
?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 6ORDIN 1211/2006 MS - certificatul/certificatele de inregistrare a dispozitivelor medicale si/sau declaratiile de conformitate CE - Certificat de marca/ conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC. In oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.MOSTRE - Conform art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006. Operatorii economici VOR PREZENTA MOSTRE de produs pentru toate pozitiile ofertate, la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele trebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent prezentei achizitii, in oricare dinurmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A3227/ 23.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S094-160055 din 16.05.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2013 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din Brasov, str. Pietii, nr. 9, la clubul unitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. Reprezentatnti ai Ministerului Finantelor Publice in cazul selectarii anuntului de participare 2. Persoanele inputernicite de catre ofertanti 3. Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se incheie cu maxim 3 operatori economici. Pentru locul I: In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila. In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul I( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul II pentru care ei reoferteaza, pretul putand fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. In situatia in care ofertantii clasati pe locul III, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul II( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul III pentru care ei reoferteaza, pretul putand fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. ART. 1481 DIN OUG 34/2006 - Daca numarul operatorilor economici ce au indeplinit criteriile de calificare si selectie si au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare - procedura de atribuire continua numai cu acei operatori economici care indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.NOTA: Specificatiile tehnicesau denumirile care indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse, aceste specificatii sau denumiri vor fi considerate ca avand mentiunea de SAU ECHIVALENT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Militar de Urgenta "Regina Maria" - compartiment juridic
Adresa postala: Str. Pietii, nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416393/166, Fax: +40 268410910/ +40 268418080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer