Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 59640/25.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Agheboaiei, Tel.021.335.74.44, Email: [email protected], Fax: 021.335.74.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" - Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 40 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 330, 518RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru furnizare materiale sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt precizate in sectiunea loturi a prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 11, 330, 518RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: este precizata in sectiunea loturi a prezentului anunt de participare- garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- declaratie de eligibilitate - completare formular 12 A din Ordinul ANRMAP 155/2006
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular 12 B din Ordinul ANRMAP 155/2006
- certificate care atesta plata impozitelor si taxelor, atat catre bugetul general consolidat cat si catre bugetele locale - in original sau copie legalizata
- certificatul constatator emis de ONRC - in original sau copie legalizata
- certificatul de inregistrare fiscala - in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
- avizul de functionare al societatii - in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 3 - Fisa de informatii generale"
- Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- lista principalelor livrari din ultimii 3 ani (2005-2007) - completare formular 12 D din Ordinul ANRMAP 155/2006
- 5 recomandari din parte unor beneficiari institutii publice - in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a 5 recomandari din partea unor beneficiari - in original din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - in numerar, la casieria Institutului.Nota: Participantii la licitatia din 23.05.2008 vor contacta Institutulin scopul obtinerii documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 10:00
Locul: Sala Amfiteatru a Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii societatilor ofertante, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata IN ORIGINAL
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.332.10.60, Email: [email protected], Fax: 021.332.10.60, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Tel.021.332.11.88, Fax: 021.332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele prevazute de legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr. 90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050155, Romania, Tel.021.335.69.10 interior 510, Email: [email protected], Fax: 021.337.38.01, Adresa internet (URL): www.mariusnasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer