Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru furnizare materiale sanitare cu caracter general


Anunt de participare numarul 148415/10.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Gontariu Marina, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru furnizare materiale sanitare cu caracter general
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 170, 973.6 si 16, 222, 452RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru furnizare materiale sanitare cu caracter general
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate min. contr. subsecv Cantitate max. contr. subsecv Cantitate min. acord-cadru (24 luni) Cantitate max. acord-cadru (24 luni)LOTUL 1 - FESI, TIFON, COMPRESE
1 Fesi tifon 10cm/10m buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
2 Fesi tifon 15cm/10m buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
3 Fesi tifon 20cm/10m buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
4 Tifon hidrofil ml 33140000-3 55.000 70.000 1.320.000 1.680.000
5 Comprese nesterile 10cm/10cmx16str. pliaj chirurgical buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
6 Comprese nesterile 10cm/60cm pliaj chirurgical, 4 straturi buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
7 Comprese nesterile 15cm/15cmx8str. pliaj chirurgical cu margini tivite buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
8 Comprese nesterile pliaj chirurgical 4 str. cu margini tivite cu fir Radiopack si bandeleta 45cm/45cm buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000
9 Comprese nesterile pliaj chirurgical 4 str. cu margini tivite cu fir Radiopack si bandeleta 23cm/33cm buc 33140000-3 15.000 20.000 360.000 480.000LOTUL 2 -MANUSI
1 Manusi de examinare pentru uzmedical-marimea XS buc 33140000-3 6.000 10.000 144.000 240.000
2 Manusi de examinare pentru uzmedical-marimea S buc 33140000-3 35.000 45.000 840.000 1.080.000
3 Manusi de examinare pentru uzmedical-marimea M buc 33140000-3 140.000 160.000 3.360.000 3.840.000
4 Manusi de examinare pentru uzmedical-marimea L buc 33140000-3 35.000 50.000 840.000 1.200.000
5 Manusi de examinare pentru uzmedical-marimea XL buc 33140000-3 10.000 15.000 240.000 360.000
6 Manusi Chirurgicale sterile cu protectie radiologica buc 33140000-3 30 40 720 960LOTUL 3 - PLASTURI
1Banda adeziva pe suport de matase - 2, 5cm / 9, 2mbuc 33140000-3 2.500 3.500 60.000 84.000
2 Banda adeziva pe suport de matase - 5cm / 9, 2mbuc 33140000-3 1.800 2.500 43.200 60.000
3 Banda adeziva elastica pe suport de material netesut 5cm/10m buc 33140000-3 1.100 1.600 26.400 38.400
4 Banda adeziva elastica pe suport de material netesut 10cm/10m buc 33140000-3 160 250 3.840 6.000
5 Plasture pentru inlocuirea suturilor chirurgicale 6x76mm plic 33140000-3 600 700 14.400 16.800
6 Plasture pentru inlocuirea suturilor chirurgicale 6x38mm plic 33140000-3 200 400 4.800 9.600
7 Plasture pentru inlocuirea suturilor chirurgicale 12x101mm plic 33140000-3 300 450 7.200 10.800
8 Plasture pentru inlocuirea suturilor chirurgicale 25x127mm plic 33140000-3 120 150 2.880 3.600
9 Comprese din celuloza pretaiaterola 33140000-3 500 800 12.000 19.200
10 Banda adezivapentru imobilizare 3, 75cm/10m buc 33140000-3 160 250 3.840 6.000LOTUL 4 - INCONTINENTA
1 Aleza absorbanta 90/180 cm buc 33140000-3 6.200 9.000 148.800 216.000
2 Aleza absorbanta 60/90 cm buc 33140000-3 7.700 10.000 184.800 240.000
3 Scutecabsorbant pentru adulti marimea medium buc 33140000-3 5.000 10.000 120.000 240.000
4 Tamponabsorbant in rola 15cmx3m buc 33140000-3 200 500 4.800 12.000LOTUL 5 - IMOBILIZARE ORTOPEDICE
1 Fesi gipsate 10cm/3m buc 33140000-3 5.500 6.500 132.000 156.000
2 Fesi gipsate 12cm/3m buc 33140000-3 1.500 2.000 36.000 48.000
3 Fesi gipsate 15cm/2, 7m buc 33140000-3 2.550 3.500 61.200 84.000
4 Fesi gipsate 20cm/3m buc 33140000-3 5.500 6.500 132.000 156.000
5 Fasa din rasina sintetica 10 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 250 350 6.000 8.400
6 Fasa din rasina sintetica 12, 5 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 250 350 6.000 8.400
7 Fasa sintetica termoplastica 2, 5 cm x1, 8 m buc 33140000-3 200 300 4.800 7.200
8 Fasa sintetica termoplastica 5 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 200 300 4.800 7.200
9 Fasa sintetica termoplastica 7, 5 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 200 300 4.800 7.200
10 Fasa sintetica termoplastica 10 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 200 300 4.800 7.200
11 Fasa sintetica termoplastica 12, 5 cm x 3, 6 m buc 33140000-3 200 300 4.800 7.200
12 Vata sintetica de captusire 25cmx3 m buc 33140000-3 150 200 3.600 4.800
13 Bandaj tubular pentru captusirebuc 33140000-3 1.500 2.000 36.000 48.000Lotul 6 - VATA HIDROFILA
1 Vata hidrofila medicinala 200g pach 33140000-3 4.500 5.500 108.000 132.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 170, 973.6 si 16, 222, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 = 87.840, 00 leiLotul 2 = 12.540, 00 leiLotul 3 = 11.026, 00 leiLotul 4 = 12.798, 00 leiLotul 5 = 36.200, 00 leiLotul 6 =1.822, 00 leivalabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Registratura) cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat+Programe nationale de sanatate+Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3 (daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi depuse de catre toti membrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit a), lit.c) indice 1 si lit.d))Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Sef Birou Achizitii: Mihaila MarianCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN
Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Declaratie privind cifra de afaceri?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani, calculata in lei si valuta, la cursul lei/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularuluinr. 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Mostra din fiecare produs ofertat, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului-cadru. Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
- produsul sa faca dovada faptului ca indeplineste cerintele standardelor sau directivelor europene, armonizate (marcaj CE sau declaratie a producatorului ca produsul indeplineste cerintele in vedereaaplicarii marcajului CE).
- produsele sa fie certificatede Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie sau de orice laborator acreditat RENAR sa efectueze analize si incercari pentru produse textile
- Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse, in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006
-Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Certificat ISO 13485 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
- Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de primire a ofertelor.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite pentru fiecare membru al asocierii pentru partea lui de implicare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostramarcaj CE sau echivalentcertificatecertificate/documenteFormularuluinr. 5Certificat ISO 13485Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile.Licitatia electronica va fi organizata in SEAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei : pretul total/lot.Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit.Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27253
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2014 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992300, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer