Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL


Anunt de intentie numarul 25538/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Institutul Clinic Fundeni - Magazia centrala
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 10, 000, 000RON
Asigurarea cu materiale sanitare necesare desfasurarii actului medical Centrului de Chirurgie Urologica, Dializa si Transplant Renal din cadrul Institutului Clinic Fundeni.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33181500-7 - Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se vor incheia contracte subsecvente care se asigure necesarul de produse pe toata desfasurarea acordului cadru
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: LICITATIE PUBLICA DESCHISA.Criteriul de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT.Cerinte de calificare si selectie: -Declaratie privind eligibilitatea; -Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment; -Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare; -Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local;Informatii privind asocierea; -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; -Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii in temeiul H.G. 573/2002; -Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente; -Fisa de informatii generale;Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; -Obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista; -Recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei; -Produsele trebuie sa poarte marca CE; -Certificat de conformitate ISO sau chivalent.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer