Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente - IMUNOGLOBULINE
Anunt de participare numarul 70957/20.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Calin Tamas, Ninora Figan, Tel.0264-593518, In atentia: Calin Tamas, Ninora Figan, Email: [email protected], Fax: 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente - IMUNOGLOBULINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca,
Farm.92-str.Motilor nr.68
Farm.94-str.Campeni nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 419, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente - IMUNOGLOBULINE
Contractele subsecvente se vor incheia in functie de bugetul spitalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform tabel din fisa de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 419, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului fTVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii si MS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna fara a fi obligati sa isi legalizeze din p.v.d.formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, cf. M.Of. p.I, nr.894bis/2.XI.2006 )
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 (formular 12B, cf. M.Of. p.I, nr.894bis/2.XI.2006 )
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor - copie
1) Pentru persoane juridice romane:
- certificat constatator emis de O.R.C., eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - copie
2) Pentru persoanele juridice straine:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de dealer- Declaratie pe proprie raspundere pentru detinerea A.P.P., in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
470/15.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2009 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contract subsecvent cu ofertantul clasat pe primul loc.Posibilitatea de a relua competitia cu semnatarii acordului cadru: DAAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a relua competitia ori de cate ori considera necesar acest lucru, dar nu mai mult de 3 ori/an, prin chemarea la competitie a tuturor operatorilor semnatari ai acordului cadru. Ofertele vor fi depuse in plic inchis in termen de 48 ore de la solicitare. Criteriul de atribuire a contractelor subsecvente, si de reclasificare este "Pretul cel mai scazut".Operatorul economic semnatar al contractului subsecvent are obligatia de a-si mentine pretul pe toata durata de valabilitate a contractului. In conditii de forta majora, temeinic justificate, in cazul in care acest operator economic nu mai poate mentine pretul autoritatea contractanta va putea chema la competitie pe toti semnatarii acordului, iar in functie de ofertele financiare ale acestora se va stabili o noua clasificare a ofertantilor.In cazul incheierii acordului cu un singur operator economic acesta are obligatia de a-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul Autoritatii contractante
Adresa postala: str.Motilor nr.68, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel.0264-597706 int.120, Email: [email protected], Fax: 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 11:53