Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE 1


Anunt de participare numarul 147487/25.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel. +40 0235413921, In atentia: ec. Popescu Catalin, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 0235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta"Elena Beldiman"Barlad, str.Republicii, nr. 300, Farmacia 1
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 72, 896 si 436, 308.25RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AUTORITATEA VA INCHEIA CONTRACTE DE FURNIZARE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE PACIENTII AFLATI IN TRATAMENT LUNAR SI DE SCHEMELE DE TRATAMENT INDICATE DE MEDICUL TERAPEUT .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE :24 loturi.
1 AMINOPLASMAL SOL PERFUZABILA 5%-500ml FL
2 AMINOPLASMAL SOL STANDARD 20 AMINO 10% E FL
3 COMBINATII LIPOFUNDIN EMULSIE PERF. 20% FL
4 COMBINATII HEMOHAES SOL. DIN PORUMB 500ML - 10% FL PE
5 COMBINATII INFESOL SOL. PERF. 5%-20 aminoacizi 5%- 500ml FL
6 COMBINATII NUTRIFLEX® PERI EMULSIE PERF. 1250 ML FL
7 COMBINATII RINGER LACTAT SOL. PERF. 500 ML FL PE
8 COMBINATII VENOFUNDIN SOL. PERF.6% BUC
9 DEXTRANUM SOL. PERF. 100 G BUC
10 DEXTRANUM SOL. PERF. 60 G FL
11 GELATINA SUCCINILATA SOL. PERF. 40g/1000ml-4 % FL
12 GLUCOSUM SOL. PERF. 10%-500ML FL PE
13 GLUCOSUM SOL. PERF. 5%-250ML FL PE
14 GLUCOSUM SOL. PERF. 5%-500ML FL PE
15 GLUCOSUM SOL. INJ. 33% FL
16 KALII CHLORIDUM SOL. CONC. PT. SOL. PERF. 7.45% - 100ml FL
17 MANNITOLUM SOL. PERF. 15% FL
18 NUTRICOMP NUTRITIE ENTERALA 500ML FL
19 NATRIUM CHLORIDUM 1000ML SOL. PERF. 0..9% FL PE
20 NATRIUM CHLORIDUM 100ML SOL. CONC. PT. SOL. PERF. 5.85% FL
21 NATRIUM CHLORIDUM 2000ML SOL. PERF. 0..9% BUC
22 NATRIUM CHLORIDUM 500ML SOL. PERF. 0..9% FL PE
23 NATRIUM CHLORIDUM 250ML SOL. PERF. 0..9% FL PE
24 SODIUM HYDROGEN CARBONAS SOL.PERF. 8, 4%-250 ML FL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si sectiunea loturi, estimare minim maxim acord cadru: 1 AMINOPLASMAL FL 100 600
2 AMINOPLASMAL FL 100 900
3 COMBINATII LIPOFUNDIN FL 200 1000
4 COMBINATII HEMOHAES FL PE 220 1000
5 COMBINATII INFESOL FL 10 100
6 COMBINATII NUTRIFLEX® PERI FL 50 100
7 COMBINATII RINGER LACTAT FL PE 450 5700
8 COMBINATII VENOFUNDIN BUC 250 1000
9 DEXTRANUM BUC 40 500
10 DEXTRANUM FL 30 400
11 GELATINA SUCCINILATA FL 10 50
12 GLUCOSUM FL PE 2000 17000
13 GLUCOSUM FL PE 750 17000
14 GLUCOSUM FL PE 3000 17000
15 GLUCOSUM FL 100 1500
16 KALII CHLORIDUM FL 150 1500
17 MANNITOLUM FL 30 3000
18 NUTRICOMP FL 70 1000
19 NATRIUM CHLORIDUM 1000ML FL PE 400 5000
20 NATRIUM CHLORIDUM 100ML FL 125 1000
21 NATRIUM CHLORIDUM 2000ML BUC 200 1000
22 NATRIUM CHLORIDUM 500ML FL PE 3500 30000
23 NATRIUM CHLORIDUM 250ML FL PE 3500 25000
24 SODIUM HYDROGEN CARBONAS FL 130 500
Conform caietului de sarcini si sectiunea loturi, estimare minim maxim contracte subsecvente: 1 AMINOPLASMAL 1 100
2 AMINOPLASMAL 1 100
3 COMBINATII LIPOFUNDIN 1 200
4 COMBINATII HEMOHAES 1 220
5 COMBINATII INFESOL 1 10
6 COMBINATII NUTRIFLEX® PERI 1 50
7 COMBINATII RINGER LACTAT 1 450
8 COMBINATII VENOFUNDIN 1 250
9 DEXTRANUM 1 40
10 DEXTRANUM 1 30
11 GELATINA SUCCINILATA 1 10
12 GLUCOSUM 1 2000
13 GLUCOSUM 1 750
14 GLUCOSUM 1 3000
15 GLUCOSUM 1 100
16 KALII CHLORIDUM 1 150
17 MANNITOLUM 1 30
18 NUTRICOMP 1 70
19 NATRIUM CHLORIDUM 1000ML 1 400
20 NATRIUM CHLORIDUM 100ML 1 125
21 NATRIUM CHLORIDUM 2000ML 1 200
22 NATRIUM CHLORIDUM 500ML 1 3500
23 NATRIUM CHLORIDUM 250ML 1 3500
24 SODIUM HYDROGEN CARBONAS 1 130
Valoarea estimata fara TVA: intre 72, 896 si 436, 308.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 97TREZ6575041XXX000933 Trez.Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin trans.depunere la sediul aut. contr. si obligatoriu in SEAPinainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Per.de val.a G.P.care trebuie sa fie cel putin egala cuper.de val.a ofertei 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada const.G.P.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor conf.art.86, alin.6 din H.G.925/2006. Echivalenta leu/alta valuta se va loa in considerare data de 20.10.2013.NOTA: neconstituirea G.P.in cuantumul si forma solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei.Lot1=86.7;Lot2= 210.9lei;Lot3=290lei;Lot4=311.6lei;Lot5=20.2lei;Lot6=18.4lei;Lot7= 130.8lei;Lot8=190.0lei;Lot9=78lei;Lot10=47.7lei;Lot11=1.9lei;Lot12=450.8lei;Lot13=402.4lei;Lot14=382.1lei;Lot15=29.1lei;Lot16=14.6lei;Lot17=96.4lei;Lot18=211.1leiLot 19= 153.2lei;Lot 20= 11.2 lei;Lot 21= 74.4 lei;Lot 22= 633.1 lei;Lot 23= 497.7 lei;Lot 24= 21.5 Garantia de buna executie seconstituie conform art. 90 - (1) ;(2) ; (3) din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea primului contract subsecvent, exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Bugetare -Venituri Proprii rezultate in urma contractului cu Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Manager: farmacist Constantinciu Mircea Stefan, Dir. Med. Dr. Danis Gabriela, Dir. Fin-Cont. Ec. Chirila Angela, Sef Serv. fin-cont Diaconu Daniela, Farm. Preda Nicoleta, Ec. Popescu Catalin;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din oug 34/2006Certificat de atestare fiscala (din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta), Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pe care in perioada de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta il poate solicita ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii inainte de rezultatul procedurii in original/copie legalizata la sediul unitatii, Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Forma de prezentare: original in SEAP sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie , fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Mod de dovedire: In cazul asociatiilor se va prezenta: a.) Formulare conform modelului din sectiunea III Formulare completate b) Contractul de asociere, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va completa si prezenta formularul cu lista principalelor livrari de produse din sectiunea III Formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea oricaror certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractant, daca este cazul. Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
Ofertantii vor prezenta un certificat, emis de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conform cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat sau este in curs de implementare a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, sau echivalent. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Spitalul municipal de Urgenta?Elena Beldiman?Barlad va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene precum si alte documente relevante in acest sens: manualul calitatii sau rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindasociatii: Conform formularului nr.8.Conform formularului nr.7 +anexa (se va avea in vedere cursul valutar aferent 2013Formular standard;Forma de prezentare: original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13944/02.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Ofertele cu preturi egale se vor departaja prin reofertare in seap.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: iunie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atunci cand un grup de operatori economici depune in asociere oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Oferta asociatilor trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere conform modelului din sectiunea III Formulare in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul seap in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi Daca la procedura de atribuire se depune o singura oferta admisibila, atunci autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului respectiv, daca pretul reprezinta raspunsul pietei, si respectiv oferta sa se incadreze in fondurile disponibilizate cu acesta destinatie conform art.72 alin.(2) lit. G) din H.G. 925/2006 Termenii comerciali in care se va incheia contractul: pret ferm.Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia acordul cadru/contractul cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, pe baza propunerilor tehnice si financiare cuprinse in respectiva oferta.Autoritatea contractanta are obligatia de a informa candidatii / ofertantii despre deciziile referitoare la incheierea acordului cadru /contractului, sau, dupa caz, la anularea proceduriisi eventuala initiere ulterioara a unei noi proceduri, in scris si cat mai curand posibil, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la emiterea acestora.Autoritatea contractanta are dreptul de a incheia acordul cadru /contractul de achizitie publica numai dupa implinirea termenului legal, prevazut de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii (conf. Art.205 din OUG 34/2006).Semnarea contractului de achizitie publica se va face la sediul autoritatii contractante, la data specificata in acceptarea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta"Elena Beldiman"Barlad
Adresa postala: Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731140, Romania, Tel. +04 0235416440, Email: [email protected], Fax: +04 0235413303, Adresa internet (URL): wwwspital-barlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2013 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer