Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 130753/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Faur, Tel. 021/334.90.69, Email: [email protected], Fax: 021/334.90.69, Adresa internet (URL): www.spital-obregia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti farmacia spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 542, 584.27 si 8, 861, 049.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati si de disponibilitatile financiare existente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini, sunt 259 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 542, 584.27 si 8, 861, 049.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip constit conf.art.86 HG 925/2006, cuantumul fiecarui lot este prevaz in sect.loturi, la fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul spitalului, fonduri de la DSP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii
Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezultedomeniul de activitate al ofertantului. ? CUI, ? certificat ISO 9001 sau echivalent sa fie deja implementat)pentru distribuitor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata emisa de MS, in perioada de valabilitate? copie scanata* Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii; valabila la data deschiderii ofertelor, copie scanata
Ofertantul care este producator va prezenta o copie dupa autorizatia de fabricatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului copie scanata
* Prezentarea a cel putin 1 recomandare sau document constatator de la unitatile cu profil medical(unitati de stat sau private)privind furnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul contractului copie scanata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S10-014938 din 15.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic
Adresa postala: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. 021.334.42.66, Fax: 021.334.90.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 13:15