Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 132897/09.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Adresa postala: B-dul Mamaia nr. 96, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: BIANCA IORDACHE, Tel. +40 241695366, Email: [email protected], Fax: +40 241695366, Adresa internet (URL): www.smuct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BDUL MAMAIA NR96
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 155, 260.34 si 992, 663.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente 224 loturi , conform anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medicamente 224 loturi , conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 155, 260.34 si 992, 663.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 1 % din valoarea estimata fara tva a fiecarui lot , conform anexei B informatii privind loturile, valabilitate 60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din cadrul anuntuluide participareMod de constituire : conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 - prin virament bancar in contul S.M. Constanta, codul fiscal este 4301383, respectiv codul IBAN nr. RO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta, confirmat de banca emitenta. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta - in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 8 si originalul va fi depus la sediu autoritatii contractante pana cel tarziu data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor din anuntul departicipare - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerarPentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus Garantia de participare se va executa neconditionat in situatia incadrarii in prevederile art 87 din HG 925/2006.In situtia in care se depune oferta pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a constituit garantia de participare Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA. Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;ordin de plata ordin de plata in cont IBANRO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 9 Garantia va fi irevocabila, si se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art 91 din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite de la CASA OPSNAJ, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-completarea Formularului 1
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 completata conform Formularului 2
Cerinta nr. 3
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta-Completarea Formularului 3
Cerinta nr. 4
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 completarein conformitate cu Formularul 4
nota
FACTORII DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE SUNT:
COMANDANT-COL DR TOFAN EDUARD
P/DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL- EC DOROFTEI MARINELA
P/DIRECTOR MEDICAL-DR STEFAN GHEORGHE
P/DIRECTOR ADMINISTRATIV-MR APOSTOL VIRGIL
COMISIA DE EVALUARE
PRESEDINTE Iordache Bianca
MEMBRIIfarm Serbanescu Ludmila, Dr Stefan Gheorghe, Dr Asandei Cornelia, Dr Mihaita MarinaComponenta Consiliului de administratie poate fi consultata pe www.smuct.ro Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice romaneAutorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin o autorizatie de fabricatie pentru distributia produselor proprii acoperite de aceasta autorizatiePersoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile
Autorizatia de punere pe piata sau declaratia ofertantului pe proprie raspundere din care sa rezulteca detine Autorizatia de punere pe piata pentru lotul/loturile ofertate, in termen de valabilitate(se va completa numarul autorizatiei de punere pe piata)
-conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentuluimedicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care vor exista propuneri financiare egale pentru ofertele clasate pe primul loc , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art 2562 alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: bdul MAMAIA NR 96, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900527, Romania, Tel. +40 241660390, Email: [email protected], Fax: +40 241660674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer