Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 133606/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. +40 0356433114, Email: [email protected], Fax: +40 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 987, 342.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1 aprilie-iunie 2012; CS 2 iulie-septembrie 2012; CS 3octombrie-decembrie 2012; CS 4 ianuarie-martie 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
164 loturi, detalii in anexa B Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 2, 987, 342.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GB este de 29873, 43 lei, defalc pe loturi conf anexei B Informatii privind loturile.Red 50% pentru IMM-uri def conf Legii 346/2004 republicata.Pt a benef de red de 50%, societ participanta la proced de achiz va prez impreuna cu GB si actul doveditor conform art.7 din Legea nr. 346/2004, actualiz, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM? ? Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualiz.In cazul in care of a constit GB la proced de achiz publica in calitate de IMM (50 % din val GB) si nu face dovada ca este IMM conf aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Pt a se putea prevala de prev art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 priv stimul infiintarii si dezvolt IMM toti membrii unei asociatii vor avea oblig prez declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: SGB (in original) in favoarea AC elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Formularul nr.11;OP cu cond confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschid of in contul IBAN- RO91 TREZ 6215 005XXX00 0320-Trez Timisoara;Numerar la casieria SCJUT (orar: luni ? vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00)GP se poate const conform prev art.86 din H.G. nr.925/2006, actualiz, care se prez in orig, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atrib.Per de valab a GP: 90 de zile de la termenul limita de primire a of.GP se atas de plicul exterior al of.Of care nu prez dov GP constit in cuantumul, forma si avand per de valab solicit mai sus nu se vor desch, fiind resp la dechid.Aceste of vor fi return cu plicurile inter nedesch.In conf cu prev.87 din H.G. nr.925/2006, actualiz, AC are dreptul de a ret GP.In cazul dep unei contest, daca CNSC resp contestatia depusa, AC va retine din GP cuantumul stabil in conf cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, actualiz.GP se va rest in conf cu art.88 din H.G. 925/2006, actualiz. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si Fonduri UPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata (persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Asist.Univ.Dr.Noditi Gheorghe-Manager; Ing.Ec.Saracan Maria-Director Financiar-Contabil; Pascondea Ana-Consilier Juridic);Declaratie privind calitatea de participant Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)
persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documentecare dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate"conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Lista subcontractorilor;
Acordurile de subcontractare;
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asociatii, (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participare la faza finala de LE doar ofertantii inregistrati in SEAP conform art.42 si art.44 alin.(2) din Hotararea nr.1660/2006. AC trans inv de part la LE ofertantilor cu oferte admisibile.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repeptitiv este PU/UM, exclusiv TVA.Numarul de runde: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2712/30.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor cu acelasi pretIn cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie.Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata anterior. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta anterioara. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca, nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 0356433127, Fax: +40 0356433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer