Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 134021/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu Bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 897, 615.84 si 1, 795, 231.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecventetrimestrial, in functie de necesitati si disponibilul bugetar. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 67957.50 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru furnizare medicamente - 25 de loturi conform anexei BLOTURI :
1 AMINOPHYLLINUM
2 CODEINUM3 LORATADINUM
4 ARGENTUM NITRICUM
5 CLOTRIMAZOLUM
6 COMBINATII NEOMICINUM+BACITRACINUM-PULBERE
7 COMBINATII NEOMICINUM+BACITRACINUM-UNGUENT
8 IBUPROFENUM
9 ACIDUM FOLICUM
10 COMBINATII HUMANA ELECTROLYT SAU ECHIVALENT
11 DEFEROXAMINUM
12 DROTAVERINUM
13 ALBENDAZOLUM
14 CEFALEXINUM
15 METHOTREXATUM
16 PENTAZOCINUM
17 LINEZOLIDUM
18 METHYLPREDNISOLONUM 16MG
19 METHYLPREDNISOLONUM 250MG
20 VORICONAZOLUM 200MG
21 PARECOXIBUM 40MG
22 COMBINATII BIOTICS BABY SAU ECHIVALENT
23 CALCII FOLINAS 15MG
24 PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM
25 CEFAZOLINUM 1G
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33670000-7 - Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
24300000-7-Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33692500-2-Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si cantitatile ce fac obiectul unui contract subsecvent trimestrial sunt:
Nr.lot. ProdusulU.M.Cantitate estimata contract subsecvent trimestrialCantitate estimata acord cadrumin maxmin max
1 AMINOPHYLLINUM cps.80 160640 12802 CODEINUM comprimate380 7603040 6080
3 LORATADINUM flacon50 100400 800
4 ARGENTUM NITRICUMkg0.125 0.251 2
5 CLOTRIMAZOLUMtub50100400 800
6 COMBINATII NEOMICINUM+BACITRACINUM-PULBERE fl2004001600 3200
7 COMBINATII NEOMICINUM+BACITRACINUM-UNGUENT tub3757503000 6000
8 IBUPROFENUM comprimate3760 752030080 60160
9 ACIDUM FOLICUM comprimate240 4801920 3840
10 COMBINATII HUMANA ELECTROLYT SAU ECHIVALENT plic 1500 300012000 24000
11 DEFEROXAMINUM flacon51040 80
12 DROTAVERINUM fiole2500 500020000 40000
13 ALBENDAZOLUM comprimate250 5002000 4000
14 CEFALEXINUM capsule440 8803520 7040
15 METHOTREXATUMfiole30 60240 480
16 PENTAZOCINUM fiole25 50200 400
17 LINEZOLIDUM pungi150 3001200 2400
18 METHYLPREDNISOLONUM 16MG comprimate300 6002400 4800
19 METHYLPREDNISOLONUM 250MG flacon750 15006000 12000
20 VORICONAZOLUM 200MG flacon75150600 1200
21 PARECOXIBUM 40MG flacon62512505000 10000
22 COMBINATII BIOTICS BABY SAU ECHIVALENT plic50010004000 8000
23 CALCII FOLINAS 15MG capsule2505002000 4000
24 PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM flacon55211044416 8832
25 CEFAZOLINUM 1Gflacon1500 300012000 24000
Valoarea estimata fara TVA: intre 897, 615.84 si 1, 795, 231.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare se regaseste in sectiunea B (loturi).( 1% Lei, din val.estimata maximafara TVA a acordului cadru ); trebuie sa fievalabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO13TREZ7015041XXX000396 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). . Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile);
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. 1) cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita prin OP, scrisoare de garantie bancara - in conformitate cu Formularul nr. 18? din Sectiunea III formulare, indiferent de suma. Nu se va limita modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii alocate de CASMB conform contract furnizare de servicii medicale; fonduri de la buget alocate pentru programele nationale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;
4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Claudia Diaconu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, sef sectiefarmacist primar Ileana Popescu, asistentpr. farm. Neagu Nicoleta, asistent.pr. farm. Costea Mirela, ec.Georoceanu Elena, ec.Chirica Paula, contabil pr. Murgeanu Tilina5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii2.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident - (copie legalizata) .3. Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicalei, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.
Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii-Titlui XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- elementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este PRETUL UNITAR fara TVA / UM- Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.- Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.- Durata unei runde: 1 (una) zi.- informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2246
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu Bucuresti , sector 1 -serv. achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care , in urma fazei finale de licitatie electronica, vor fi depuse oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara , ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatiiin termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer