Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 136062/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu -bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 664, 006.36 si 15, 328, 012.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestrial, in functie de necesitati si disponibilul bugetar. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 323760.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente ? 199 de loturi, conform anexeiB LOTURI si caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
24300000-7-Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33670000-7-Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
33692500-2-Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si cantitatile ce fac obiectul unui contract subsecvent trimestrial sunt:
Nr.Cantit.contr.subsecv.Cantit.acord cadru
LOTtrimestrialminmaxminmax1 2.25 4.5 18 36
2 750 1500 6000 12000
3 200 400 1600 3200
4 60 120 480 960
5 60 120 480 960
6 30 60 240 480
7 750 1500 6000 12000
8 500 1000 4000 8000
9 30 60 240 480
10 0.125 0.25 1 2
11 50 100 400 800
12 10 20 80 160
13 37.5 75 300 600
14 0.375 0.75 3 6
15 150 300 1200 2400
16 5 10 40 80
17 1500 3000 12000 24000
18 750 1500 6000 12000
19 25 50 200 400
20 500 1000 4000 8000
21 125 250 1000 2000
22 1000 2000 8000 16000
23 2000 4000 16000 32000
24 1250 2500 10000 20000
25 1.5 3 12 24
26 125 250 1000 2000
27 60 120 480 960
28 1.75 3.5 14 28
29 200 400 1600 3200
30 75 150 600 1200
31 0.25 0.5 2 4
32 6000 12000 48000 96000
33 25000 50000 200000 400000
34 100 200 800 1600
35 625 1250 5000 10000
36 25 50 200 400
37 45 90 360 720
38 125 250 1000 2000
39 500 1000 4000 8000
40 375 750 3000 6000
41 550 1100 4400 8800
42 10500 21000 84000 168000
43 5000 10000 40000 80000
44 75 150 600 1200
45 1.75 3.5 14 28
46 25 50 200 400
47 1250 2500 10000 20000
48 15 30 120 240
49 50 100 400 800
50 40 80 320 640
51 0.5 1 4 8
52 120 240 960 1920
53 100 200 800 1600
54 100 200 800 1600
55 125 250 1000 2000
56 30 60 240 480
57 2550 5100 20400 40800
58 1000 2000 8000 16000
59 25 50 200 400
60 15 30 120 240
61 50 100 400 800
62 150 300 1200 2400
63 125 250 1000 2000
64 5000 10000 40000 80000
65 150 300 1200 2400
66 225 450 1800 3600
67 300 600 2400 4800
68 750 1500 6000 12000
69 1500 3000 12000 24000
70 500 1000 4000 8000
71 1500 3000 12000 24000
72 1500 3000 12000 24000
73 1000 2000 8000 16000
74 250 500 2000 4000
75 120 240 960 1920
76 250 500 2000 4000
77 50 100 400 800
78 25 50 200 400
79 25 50 200 400
80 25 50 200 400
81 60 120 480 960
82 15 30 120 240
83 25 50 200 400
84 20 40 160 320
85 500 1000 4000 8000
86 100 200 800 1600
87 150 300 1200 2400
88 250 500 2000 4000
89 504 1008 4032 8064
90 10 20 80 160
91 25 50 200 400
92 125 250 1000 2000
93 1500 3000 12000 24000
94 50 100 400 800
95 140 280 1120 2240
96 125 250 1000 2000
97 10 20 80 160
98 5 10 40 80
99 25 50 200 400
100 25 50 200 400
101 2500 5000 20000 40000
102 120 240 960 1920
103 7500 15000 60000 120000
104 125 250 1000 2000
105 15 30 120 240
106 50 100 400 800
107 750 1500 6000 12000
108 20 40 160 320
109 7500 15000 60000 120000
110 250 500 2000 4000
111 125 250 1000 2000
112 250 500 2000 4000
113 1500 3000 12000 24000
114 150 300 1200 2400
115 1200 2400 9600 19200
116 3000 6000 24000 48000
117 15 30 120 240
118 650 1300 5200 10400
119 870 1740 6960 13920
120 25 50 200 400
121 0.1 0.2 0.8 1.6
122 550 1100 4400 8800
123 0.1 0.2 0.8 1.6
124 200 400 1600 3200
125 75 150 600 1200
126 75 150 600 1200
127 250 500 2000 4000
128 50 100 400 800
129 50 100 400 800
130 50 100 400 800
131 1.25 2.5 10 20
132 120 240 960 1920
133 0.150 0.3 1.2 2.4
134 3000 6000 24000 48000
135 500 1000 4000 8000
136 15 30 120 240
137 3840 7680 30720 61440
138 500 1000 4000 8000
139 250 500 2000 4000
140 0.1 0.2 0.8 1.6
141 0.150 0.3 1.2 2.4
142 2000 4000 16000 32000
143 10 20 80 160
144 120 240 960 1920
145 240 480 1920 3840
146 0.25 0.5 2 4
147 7500 15000 60000 120000
148 6000 12000 48000 96000
149 5000 10000 40000 80000
150 3.75 7.5 30 60
151 250 500 2000 4000
152 2.5 5 20 40
153 0.1 0.2 0.8 1.6
154 420 840 3360 6720
155 1 2 8 16
156 30 60 240 480
157 800 1600 4800 9600
158 15 30 120 240
159 150 300 1200 2400
160 200 400 1600 3200
161 500 1000 4000 8000
162 375 750 3000 6000
163 1500 3000 12000 24000
164 2500 5000 20000 40000
165 750 1500 6000 12000
166 2500 5000 20000 40000
167 2000 4000 16000 32000
168 3750 7500 30000 60000
169 7.5 15 60 120
170 20 40 160 320
171 50 100 400 800
172 625 1250 5000 10000
173 620 1240 4960 9920
174 800 1600 6400 12800
175 50 100 400 800
176 1840 3680 14720 29440
177 3750 7500 30000 60000
178 370 740 2960 5920
179 550 1100 4400 8800
180 25 50 200 400
181 1.5 3 12 24
182 150 300 1200 2400
183 25 50 200 400
184 300 600 2400 4800
185 50 100 400 800
186 50 100 400 800
187 50 100 400 800
188 1500 3000 12000 24000
189 5 10 40 80
190 250 500 2000 4000
191 500 1000 4000 8000
192 10 20 80 160
193 875 1750 7000 14000
194 100 200 800 1600
195 125 250 1000 2000
196 375 750 3000 6000
197 180 360 1440 2880
198 75 150 600 1200
199 10 20 80 160
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 664, 006.36 si 15, 328, 012.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare se regaseste in sectiunea B (loturi). ( 1% Lei, din val.estimata maxima fara TVA a acordului cadru ); trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO13TREZ7015041XXX000396 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. 1) cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita prin OP, scrisoare de garantie bancara - in conformitate cu Formularul nr. 18? din Sectiunea III formulare, indiferent de suma. Nu se va limita modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii alocate de CASMB conform contract furnizare de servicii medicale; fonduri de la buget alocate pentru programele nationale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;4) Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Claudia Diaconu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, sef sectie farmacist primar Ileana Popescu, asistent pr. farm. Neagu Nicoleta, ec.Georoceanu Elena, ec.Chirica Paula, , asistent.pr. farm. Constantin Elena, asistent.pr. farm Oprea Elena Lidia
5)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
6)Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
2.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
3.Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicalei, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii-Titlui XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este PRETUL UNITAR fara TVA / UM - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. - Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Durata unei runde: 1 (una) zi. - informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5399
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu Bucuresti, sector 1 - serv.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
.in cazul in care , in urma fazei finale de licitatie electronica, vor fi depuse oferte cu preturi egale, aflate pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara , ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatiiin termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer