Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 140497/16.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu ?Bucuresti -bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 979, 836.8 si 1, 959, 673.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestrial, in functie de necesitati si disponibilul bugetar. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 48000.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente ? 57 de loturi, conform anexeiB Loturi si caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33670000-7 - Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
24300000-7-Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33692500-2-Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si cantitatile ce fac obiectul unui contract subsecvent trimestrial sunt: Nr. Cantit.contr.subsec. Cantit.acord cadru
LOTtrimestrialmin max min max1 2.25 4.5 18 36
2 500 1000 4000 8000
3 37.5 75 300 600
4 150 300 1200 2400
5 500 1000 4000 8000
6 1.5 3 12 24
7 0.25 0.5 2 4
8 100 200 800 1600
9 15 30 120 240
10 0.5 1 4 8
11 300 600 2400 4800
12 50 100 400 800
13 300 600 2400 4800
14 5000 10000 40000 80000
15 1500 3000 12000 24000
16 120 240 960 1920
17 5 10 40 80
18 7500 15000 60000 120000
19 125 250 1000 2000
20 150 300 1200 2400
21 650 1300 5200 10400
22 0.1 0.2 0.8 1.6
23 0.150 0.3 1.2 2.4
24 0.1 0.2 0.8 1.6
25 0.150 0.3 1.2 2.4
26 3.75 7.5 30 60
27 2.5 5 20 40
28 30 60 240 480
29 15 30 120 240
30 375 750 3000 6000
31 2500 5000 20000 40000
32 750 1500 6000 12000
33 20 40 160 320
34 620 1240 4960 9920
35 50 100 400 800
36 370 740 2960 5920
37 1500 3000 12000 24000
38 500 1000 4000 8000
39 875 1750 7000 14000
40 100 200 800 1600
41 125 250 1000 2000
42 75 150 600 1200
43 750 1500 6000 12000
44 200 400 1600 3200
45 450 900 3600 7200
46 75 150 600 1200
47 250 500 2000 4000
48 100 200 800 1600
49 260 520 2080 4160
50 180 360 1440 2880
51 25 50 200 400
52 1375 2750 11000 22000
53 25 50 200 400
54 1240 2480 9920 19840
55 50 100 400 800
56 300 600 2400 4800
57 100 200 800 1600
Valoarea estimata fara TVA: intre 979, 836.8 si 1, 959, 673.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se regaseste in sectiunea B (loturi). ( 1% Lei, din val.estimata maxima fara TVA a acordului cadru ); trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO34TREZ7015005XXX000169 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Data la care se va face echivalenta leu/euro este data publicarii anuntului de participare. cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita prin OP, scrisoare de garantie bancara - in conformitate cu Formularul nr. 18? din Sectiunea III formulare, indiferent de suma. Nu se va limita modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii alocate de CASMB conform contract furnizare de servicii medicale; fonduri de la buget alocate pentru programele nationale;fonduri de la bugetul de stat - transferuri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;
4)Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, sef sectie farmacist primar Ileana Popescu, asistent pr. farm. Neagu Nicoleta, ec.Petrescu Georoceanu Elena, ec.Chirica Paula, , asistent.pr. farm. Constantin Elena, asistent.pr. farm Oprea Elena Lidiasi Consiliul de administratie format din ?presedinte Rotocol Roxana, membrii : ec.Cocos Adrian, jurist Angheloiu Gabriela, consilier Deaconescu Cristinel si conf.dr.Luminos Monica;
5)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
6)Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata;
2)Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
3)Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicalei, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii-Titlui XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este PRETUL UNITAR fara TVA / UM - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. - Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Durata unei runde: 1 (una) zi. - informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14284
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu, Bucuresti, sector 1 - serv. achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care , in urma fazei finale de licitatie electronica, vor fi depuse oferte cu preturi egale, aflate pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara , ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatiiin termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2012 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer