Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE, ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR, ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE SI DEZINFECTANTI, APARATURA SI INSTRUMENTAR MEDICAL


Anunt de intentie numarul 20972/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 0268416393/+40 0268410910, Email: [email protected], Fax: +40 0268418080/+40 0268410910
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 001, 014.04 si 2, 389, 822.19RON
Achizitia de medicamente, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.04.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia de medicamente, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participarePREZENTUL ANUNT VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN.(2) SI ART 89 ALIN. (2) DIN OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 025, 363 si 1, 629, 576.5RON
Achizitia de reactivi si materiale de laborator, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.04.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia de reactivi si materiale de laborator, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.PREZENTUL ANUNT VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN.(2) SI ART 89 ALIN. (2) DIN OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE SI DEZINFECTANTI
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 408, 044.83 si 514, 277.73RON
Achizitia de materiale sanitare si dezinfectanti, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
24455000-8-Dezinfectanti (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.04.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia de materiale sanitare si dezinfectanti, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.PREZENTUL ANUNT VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN.(2) SI ART 89 ALIN. (2) DIN OUG 34/2006
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
APARATURA SI INSTRUMENTAR MEDICAL
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 105, 260.6 si 2, 105, 304.63RON
Achizitia de aparatura si instrumentar medical, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.04.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia de aparatura si instrumentar medical, produsele se regasesc in Anexa B iar cantitatile se vor regasi in documentatia de atribuire ce va fi atasata anuntului de participare.PREZENTUL ANUNT VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN.(2) SI ART 89 ALIN. (2) DIN OUG 34/2006
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
. PROCEDURA DE ATRIBUIRE: LICITATIE PUBLICA DESCHISA; CRITERIUL DE ATRIBUIRE: PRETUL CEL MAI SCAZUT; CERINTE DE CALIFICARE SI SELECTIE: *Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, *Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010, *Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, *Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, *Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, *Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, *Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, *Autorizatie de punere pe piata a medicamentului, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, *Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente, eiberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, *Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, *Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, *Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia de medicamente, *cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei, *Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate de autoritatea contractanta, *Certificat SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent, Aviz de functionare emis de Ministerul SanatatiiStandarde de asigurare a calitatii Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitate).
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer