Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE DIVERSE


Anunt de participare numarul 134935/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 257211233, In atentia: Ec. Petcov Slagean, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE DIVERSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, Str. Andrenyu Karolly, nr.2-4, Arad, jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 725, 192.78 si 5, 175, 578.34RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, in functie de buget si de necesitatiile spitalului. Valoarea minima fara TVA a Contractului subsecvent=144555.66, Valoarea miaxima fara TVA a Contractului subsecvent =1725192.78
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru furnizare medicamente diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordu Cadru va fi incheiat in vederea atribuirii de contracte subsecvente
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 725, 192.78 si 5, 175, 578.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea maxima estimata fara TVA a fiecarui lot Perioada de valabilitate agarantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor?Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: : - OP in contul autoritatii contractante- scrisoare de garantie bancara-scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta so o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9- cont pentru depunere garantie departicipare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis laTrezoreria Municipiului Arad-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel ma mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita de sistem. Fiind oprocedura ON LINE, aceasta va fi postata ( scanata) in S.E.A.P. alaturi de celelalte documente de calificare pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si tot pana la aceea data va fi prezentata la sediul autoritatii contractante (secretariat)-Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritateacontractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu maitarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participarePentru loturile a caror valoare estimata maxima este mai mica de 63000 lei, nu se poate aplica prevederile art. 278.1 din OUG 34/2006 5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 FORMULARUL 7- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta so o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S. Vewnituri proprii Asigurari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-formular nr.2, in original2.)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG.34/2006- formular nr.33.)Certif de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local4)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulconsolidat ( (Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice)- certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice starineterbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantiinerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuieprezentate in original sau copie conform cu originalul , insotite de traducerea autorizata in limba romana -legalizate a fie in termen devalabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata inprezenta documentatie, ofertele vor fi considerate innaceptabile cf art.36 ali (1) lit.b) din HG 925/20065). Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular nr. 46)Ofertantul va completa si prezenta Formularul din sectiunea formulare( certificat de participare la licitatia cu oferta idependenta) formularul nr.87.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69? din OUG 34/2006- Prezenatra formularului nr.10Nota: mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt: Dr. Teodaora Olariu-Manager, Ec. Nicolina Popa-Director Financiar Contabil Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cuobiectul procedurii , in original sau copie conform cu originalulCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia pentru activitatea de distributie en-gros de medicamentecertificata
conform cu originalul
Autorizatie de functionare eliberata de MSP
APP eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului pentru produsul oferit
Prezentarea de catre ofertant a documentelor prin care aceasta
confirma/probeaza calificarea personalului propus
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului castigator, ofertantii vor depune o nouaoferta financiara in SEAP in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Adresa postala: Str. Andrenyi Karolly, nr.2-4, jud. Arad, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310000, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer