Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE DIVERSE


Anunt de participare numarul 145816/15.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciar Spital Bucuresti
Adresa postala: Str. Sabarului Nr1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 75971, Romania, Punct(e) de contact: Georgian Bora, Tel. +40 0214570181/291/212, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0214570154, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE DIVERSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI JILAVA, STR SABARULUI, NR 1, COM JILAVA, JUD ILFOV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 141, 457.68 si 2, 282, 915.36RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE BUGETUL APROBAT SI DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE -DE REGULA LUNAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE UZ UMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33622300-9-Diuretice (Rev.2)
33692500-2-Solutii injectabile (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI B SI DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 141, 457.68 si 2, 282, 915.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garant de particip este de 1 % din val. estim max a fiecarui lot Conf. Anex.B si se const pt fiec lot. In caz in care un ofert depune of pt mai multe lot acesta va constititui garant de particip af lot resp. Gar de partic se constit prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o societ banc ori de o societ de asig conf art 86 alin(1)din HG 925/2006 cu modif si complet ulter.Gar de partic se const conform capi III.1.1 a) din val estim f TVA pentru fiec lot si conf art 43^1 si 278^1 din OUG nr. 34 din 19 aprilie 2006 rezultand o val totala de 22829, 15 lei.Modalitatile de constituire: - Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO08TREZ4215005XXX000246, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 4266146- Scrisoare de garantie bancara, in original, - Prin virament bancar sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigGar de partic trebuie sa fie valab 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofert se incadreaza in categ intrep mici si mijlocii, astfel cum sunt def prin LG nr. 346/ 2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijl, cu modif si compl ulter, acesta benef de reduc cu 50% prev de art. 16 alin. (2) din Lg 346/ 2004. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Conform prevederilor art. 89 alin. 3 din HG 925 / 2006 cu modif si compl ult gar de buna exec se va constitui in cuantum de 5 % numai pentru contractele subsecvente ce depasesc valoarea prevazuta la art. 124 lit a din OUG nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS, BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original
- Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - original
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original
- dr. Mihai APAVALOAEI ? director
- dr. Mariana TIREA ? director pentru probleme medicale- Oana MUNTEAN ? pentru sef Serviciu Economico-Administrativ- Adela IONESCU ? contabil sef
- Loredana CORATU ? consilier juridic
- Simona ANI ? responsabil viza CFPP 1- Mihaela CAMPEANU - responsabil viza CFPP 2- Elena MITROI ? farmacist
- Cristian BURCUSI ? asistent de farmacie- Petre STRUGARIU ? pentru ofiter achizitii
- Nicoleta DINULESCU ? pentru responsabil achizitii medicamente
- Ioana CONSTANTIN ? responsabil Sector Logistica
- Violeta ANGHEL- responsabil Sector Logistica
- Florin MARINESCU - responsabil achizitii medicamente- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?-Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG 925/2006 - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
- Declaratie pe propria raspundere prin care se confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerului Sanatatii/ in baza art 4 alin 3 it b din HG 734/2010 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale;
- Autorizatia de distributie eliberata de MS -Agentia Nationala a Medicamentului:
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
09072013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare este pretul cel mai scazut. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe locul 2 sau 3 oferta nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Penitenciarului Spital Bucuresti Jilava
Adresa postala: str. Sabarului, nr.1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 75971, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer