Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente diverse


Anunt de participare numarul 145941/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 18, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Lucia Cristea Gaina, Tel. +40 264598278, In atentia: Farmacist Flavius Neag, Email: [email protected], Fax: +40 264598278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Clinic CF Cluj Napoca, str. republicii, nr. 18, cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 144.26 si 82, 485.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente ce vor fi atribuite vor fi in functie de necesitatile spitalului si de bugetul alocat.calendarul estimat-contractele subsecvente se vor incheia trimestrial. Cantitatile minime si maxime sunt defalcate pe loturi.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente diverse , loturi conform caietului de sarcini. Descrierea se regaseste in Caietul de sarcini si Anexa B-Informatii privind loturile .Cantitatile minime si maxime se regasesc in caietul de sarcini. Achizitie pe o perioada de 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent sunt cuprinse in Caietul de Sarcini din sectiunea Documente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 144.26 si 82, 485.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2 % din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte si se regaseste in anexa B ?Informatii privind loturile?pentru garantie de participare echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data 30.08.2013.Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte fonduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006Se completeaza Formular: 1
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se completeaza Formular: 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Director Medical ?Dr. Vlad Calin, jr. Gilda Noditi Comp. Juridic,
Comisia de evaluare a ofertelor:
Presedinte Dr. Calin Vlad - Director medicalMembri: - Farm.sp sef- Flavius Neag- Ing. Gaina-Cristea Lucia - Sef Serv. Aprovizionare, Achizitii Publice- Ing. Radu Tirnovan ? Serv. Aprov achizitii publice
Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta conf. Ordin nr. 314/2010 al ANRMAP
Se completeaza Formular 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se completeaza Formular: 5 Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului din care sa rezulte ca detineautorizatia de punere pe piata pentru produsele oferite, in termen de valabilitate. Actul normativ care impune obligativitatea detinerii Autorizatiei de punere pe piata este Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5, privind reforma in domeniul sanatatii .Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin AgentiaNationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatiide comercializare a medicamentelor.Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.Se va prezenta copie certificata "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formular: 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat ISO9001/2008 sau echivalentul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3464/22.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale , autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, invederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente carecontin noile preturi. Daca se vor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractantava solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, ind. 2, alin. 1, lit.b din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC CF CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Str. Republicii, nr.18, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Tel. +40 264598278, Email: [email protected], Fax: +40 264598278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer