Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE HIV-SIDA
Anunt de participare numarul 144824/10.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Adresa postala: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700116, Romania, Punct(e) de contact: ALBISTEANU VERONICA, Tel. +40 232267719, Email: [email protected], Fax: +40 232264252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE HIV-SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE"SF.PARASCHEVA"IASI, STRADA OCTAV BOTEZ, NR.2
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 135, 747.9 si 8, 975, 979.37RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR, VALOAREA MAXIMA ESTIMATA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT=747998.28 LEI FARA TVA; VALOAREA MINIMA ESTIMATA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT=594645.66 LEI FARA TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE HIV-SIDA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTE HIV-SIDA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 135, 747.9 si 8, 975, 979.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot.Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Conform art.278^1, alin.1, litera B) in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, in functie de valoarea estimata a fiecarui lot.Contul in care se va vira garantia de participare este RO37TREZ4065006XXX015639 deschis la Trezoreria Iasi.Ofert. care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor completa formularul 8 si vor beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In eventualitatea in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain, cursul de referinta pentru care se va face echivalenta leu /alta valuta va fi cursul stabilit de BNR din data publicarii anuntului de participare.Avand in vedere faptul ca procedura de atribuire se desfasoara prin mijloace complet electronice, garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin. 2)-4) se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA - PROGRAMUL NATIONAL DE BOLI TRANSMISIBILE - PROGRAMUL NATIONAL DE SUPRAVEGHERE SI CONTROL AL INFECTIEI HIV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? conform formularului F3 din documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formularului F4 din documentatia de atribuire;
Persoanele juridice straine: - se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F5 din documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F6 si Anexa Formularlui 6 din documentatia de atribuire.Nume si Prenume Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Carmen Dorobat ManagerDr. Carmen Manciuc Director Medical
Ec. Cristina Nastase Director Financiar-ContabilConform art. 691 din OUG 34/2006 modificat de art. 1 punctul 13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) ? Formular 8 din documentatia de atribuire;
Ofertantii in aceasta situatie trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor ? Formular 8. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii declarati castigatori vor prezenta certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalul.Persoane fizice/juridice straine:
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.2. Autorizatie de functionare/fabricatie eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului ? copie conform cu originalul, in baza Lg.95/2006- Titlul XVII Medicamentul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani ? Formular 7 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Trebuie completat formularul 7 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintarea pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formular F9.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari ? Formular F9 din documentatia de atribuire.
Pentru contractele exprimate in alte monede decat leul se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb leu/valuta comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Cerinta nr.1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENVISO 9001:2008 - copie conform cu originalul
Se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/ reautorizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei nr.1 se va completa Formularul 9 din documentatia de atribuire.Pentru indeplinirea cerintei nr.1 se va prezenta documentul solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6849/17.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul-cadru se va incheia cu trei operatori economici, clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista trei operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim trei operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu toti operatorii economici calificati. Modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe locul din clasament care coincide cu numarul maxim al operatorilor cu care se va incheia acordul cadru se va realiza prin reoferare.La reofertare, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru inainte de termenul in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG nr.71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produse similare din prezenta procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE VOR APLICA PREVEDERILE ART. 256 INDICE 2 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE"SF.PARASCHEVA"IASI- Compartiment Juridic
Adresa postala: STRADA OCTAV BOREZ, NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700116, Romania, Tel. +40 232267719, Email: [email protected], Fax: +40 232267520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 15:12