Licitatie Publica - ACORD-CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR PROVOCATE DE HIPERACIDITATE
Anunt de participare numarul 145865/20.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Albina Violeta, Tel. +40 0240532350, Email: [email protected], Fax: +40 0240532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR PROVOCATE DE HIPERACIDITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea. Magazia de medicamente a Farmaciei nr1 si magazia de medicamente a Farmaciei nr.2 (str.1848 nr.32)
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 781 si 604, 116RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente din grupa " MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR PROVOCATE DE HIPERACIDITATE "pentru activitate spitaliceasca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 781 si 604, 116RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Casa de Asigurari de Sanatate Tulcea.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala in ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Originalul, copie notariat sau copie"conform cu originalul" Formular Original -Cerinta obligatorie-(Formular nr.6)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata a produsului Actul norm. care impune obligativit ac autorizari: - L. 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5)privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modif si complet ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulam (CE) nr.726/2004 al Parlam. European si al Cons. din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autoriz si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar ?Regulam.(CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii cond. autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar
Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: COPIE ?CONFORM CU ORIGINALULCerinta obligatorie: COPIE ?CONFORM CU ORIGINALUL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CO online cu etapa finala de LE Proc. va avea etapa finala de LE ce se va realiza intr-o singura runda , de 24 ore(1 zi). -IP se transmite electronic , numai of. admisi si inscrisi in SEAP si va preciza data si momentul de start al LE. -Obiectul procesului repetativ de ofertare : pretul/lot fara TVA. -Inf. la care vor avea acces of.in cursul L.E; -Of. pot vedea nr.de participanti inscrisi la L.E; -In cazul in care un of. declarat admis nu modifica pretul in cadrul L.E, la stabilirea clasam.final va fi luata in considerare of.depusa anterior desfasurarii L.E si introdusa in SEAP de A.C . -Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc sau locurile doi, trei cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce vor contine preturi noi -Inf. ref.la echip. electr. folosit , conditiile th. si modalitatile concrete de realizare a conexiunii sunt disponibile pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13240
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primele 3 locuri, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). In cazul ofertantilor clasati pe locurile 2 sau 3 cu preturi egale, oferta, nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelulpretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 sau 1 in clasament. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848 nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Tel. +40 240532350, Email: [email protected], Fax: +40 240532274
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 15:17