Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente oncologice


Anunt de participare numarul 144397/20.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 0233741917, In atentia: Ec. Elena Pal, Email: [email protected], Fax: +40 0233741963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SMU Roman, Farmacie, str. Tineretului, nr. 28
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 265, 030.06 si 3, 030, 757.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial, in functie de solicitarile sectiei Oncologie si de fondurile alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fiatribuit pe durata acordului cadru este de 278.734, 33 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente pentru programul de tratament al bolnavilor cu afectiuni oncologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medicamente pentru programul de tratament al bolnavilor cu afectiuni oncologice conform descrierii din anexa B si din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 265, 030.06 si 3, 030, 757.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 60.615, 05 lei impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: lotul 2 - 2.196, 90 lei; lotul 3 - 9.335, 66 lei; lotul 5 - 4.128, 45 lei; lotul 7 - 749, 12 lei; lotul 12 - 773, 50 lei; lotul 14 - 939, 72 lei; lotul 24 - 1.694, 28 lei; lotul 25 - 410, 25 lei; lotul 29 - 3.670, 43 lei; lotul 32 - 1.123, 01 lei. In procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent a carui valoare depaseste pragul de 125000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman- instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la CJAS Neamt pentru programul de tratament al bolnavilor cu afectiuni oncologice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 5 din fisierul ?modele de formulare?;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 6 din fisierul ?modele de formulare? insotit de urmatoarele documente:
- certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.7 din fisierul "modele de formulare".
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare". Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Dr. Palancianu Catalina Elena - manager, Dr. Glodeanu Daniela - director medical, Ec. Achiriloaei Leonard - director financiar contabil, As med pp Chirila Elena - director de ingrijiri, Dr. Luchian Dorina - sef sectie Oncologie, coordonator program Oncologie, Maftei Neculai - Farmacist diriginte, Ec. Zavalichi Costel - sef serv. ATAAC, Ec. Pal Elena - sef birou achizitii publice, Cons. jr. Badac Razvan, Cons. jr. Moisa Lilia.
5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va prezenta Formularul nr. 9 din fisierul "modele de formulare" 1. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie de distributie angro, emisa de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor, conform legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completetarile ulterioare si Ordinul MSP nr. 1964/2008 pt aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.3. Autorizatie de punere pe piata a produsului, conform legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinele MSP nr. 263/2003 si nr. 895/2006, Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar, Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al Comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 10 din fisierul ?modele de formulare?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului 11 insotit de anexa din fisierul ?modele de formulare? - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati). In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 14.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce au preturi egale: In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora, prin intermediul SEAP, incarcarea in sistem a documentelor ce duc la noi oferte financiare imbunatatite pana la departajarea acestora, urmand ca oferta care va prezenta pretul cel maiscazut sa fie declarata castigatoare de catre comisia de evaluare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. 1^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. TINERETULUI, Localitatea: ROMAN, Cod postal: 611027, Romania, Tel. +40 233741917, Fax: +40 233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer