Licitatie Publica - acord cadru furnizare medicamente program oncologie
Anunt de participare numarul 104138/21.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. 0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: unitate sanitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare medicamente program oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr. 177
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 755, 605.8 si 9, 067, 269.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica de medicamente program oncologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie publica medicamente program oncologie
Valoarea estimata fara TVA: intre 755, 605.8 si 9, 067, 269.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pentru fiecare lot se regaseste in Anexa BGarantie de buna executie 5%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza printr-un contract scris si semnat de partile asociate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta : completare formular 1 -eligibilitate si formularul B-neincadrare insituatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare / altele echivalente
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produsele trebuie sa detina buletine de analiza privind calitatea , emise de Agentia Nationala a Medicamenului ( la livrarea produselor).
Cerinta - Autorizatie de la producator- valabilaladata deschideriiofertelor- formular 3 sau echivalent, prin echivalent intelegandu-se ca operatorii economici pot prezenta documente din care sa rezulte urmatoarele:
? sunt autorizati sa livreze unitatii noastre produsul/lotul respectiv;
? denumirea produsului/lotului (DCI) solicitat in Caietul de sarcini;
? cantitatea maxima solicitata in Caietul de sarcini;
? valabilitatea la data deschiderii ofertelor.
Documentele vor fi traduse in limba romana, semnate si stampilate de reprezentantii legali.
Cerinta - Aviz de la Ministerul Sanatatii si Familiei valabil, privind Autorizatia de Functionare a depozitului
Certificat ISO sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030034, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236/460227, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul ATA din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei
Adresa postala: str. Brailei br. 177, Localitatea: galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. 0236/317232, Email: [email protected], Fax: 0236/317232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 08:02