Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE SOLUTII INJECTABILE


Anunt de participare numarul 148320/04.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CAREI
Adresa postala: B-dul 25 Octombrie Nr. 9, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU LAPSANSZKY, Tel. +40 0261863304, Email: [email protected], Fax: +40 0261863105, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE SOLUTII INJECTABILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul municipal Carei, B-dul 25 Octombrie nr 25 , loc Carei Jud Satu Mare , cod postal 445100
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 929, 746RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AC va incheia trimestrialcontracte subsecvente in functie de alocarile bugetare Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent va fi de cca 30 % din cantitatea minima estimata a acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente solutii injectabile conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692500-2 - Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NRDenprodForma de prez Concentr.
1.ACIDUM ASCORBICUM SOL. INJ. 100mg/mlmin 2000- max 40002 ADENOSINUMSOL. INJ. 5mg/mlmin 150-max 1803 ADENOSINUM SOL. INJ. 5mg/mlmin 50 - max 604 ALTEPLASUM PB.+ SOLV. INJ.50 mgmin 40 - max 505 AMINOPHYLLINUM SOL. INJ. 24mg/mlmin 11000- max 120006 AMIODARONUM SOL. INJ. 50mg/mlmin 600-max 8007 APA DISTILATA SOL. INJ. 10 MLmin 40 - max 60
8 ATRACURIUM sol inj10mg/ml-min 600 - max 650
9 ATROPINUM SOL. INJ. 1mg/mlmin 1000- max 1050
10 BUPIVACAINUM 0, 5% SOL.INJ 5mg/mlmin 350 -max 500
11 BUTYLSCOP BROMID SOL. INJ. 10mg/mlmin 2000 - max 4000
12 CALCII GLUCONAS SOL. INJ. 100mg/mlmin 3000 - max 4000
13 CARBAZOCHROMI SALICYLAS SOL.INJ 1, 5 mgmin 500 -max 600
14 CLINDAMYCINUM SOL.INJ 300mg/ 2 mlmin 2300 -max 300015 COMBINATII ASPATOFORT 10ml SOL. INJ.min 6000 -max 700016 COMBINATII PIAFEN 5ml SOL. INJ.min 5000 - max 600017 DEXAMETHASONUM SOL. INJ. 8mg/ 2mlmin 4000 -max 500019 DIAZEPAMUM SOL. INJ. 10MG/ 2MLmin 7000 -max 800020 DICLOFENACUM SOL. INJ. 75mg/3mlmin 5500 -max 600021 DIGOXINUM SOL. INJ. 0.5mg/mlmin 1600 - max 240022 DROTAVERINUM SOL. INJ. 40mg/2mlmin 21000 -max 2400023 ENALAPRILUM SOL. INJ. 1.25mg/mlmin 4000 - max 500024 ENOXAPARINUM SOL.INJ 4000UI/0, 4min 60-max 10025 EPHEDRINI HYDROCHLORIDUM SOL. INJ. 50mg/ml min 200 -max 25026 EPINEPHRINUMSOL. INJ. 1mg/mlmin 1000-max 130027 EPTACOG ALFA ACTIVATUM(PULB+SOLV.PT SOL.INJmin 8- max 1628 ERGOMETRINUM SOL. INJ. 0.2mg/mlmin 3200- max 350029 ETAMSYLATUM SOL. INJ. 250mg/2mlmin 1300 -max 140030 FAMOTIDINUMPILB+SOLV SOL. INJ.20 MG.min 100 - max 12031 FENTANYLUM SOL. INJ. 0.05mg/mlmin 300 -max 35032 FUROSEMIDUM SOL. INJ. 10mg/mlmin 18000- max 2000033 GLUCOSUM SOL. INJ. 33%min 800 -max 100034 HALOPERIDOLUM SOL. INJ. 5mg/mlmin 150 - max 20035 HALOPERIDOLUM SOL. ORALA 2mg/mlmin 300 - max 45036 HEPARINUM SOL. INJ. 5000ui/mlmin 800 - max 100037 HEXOPRENALINUM SOL.INJ. 10mg/2mlmin 10 - max 3038 HIDROl DE PROT DIN CR DE PORC SOL. INJ./PERF.215.2mg/mlmin 4000- max 420039 HYDROCORTISONUM SOL. INJ. I.V. 25mg/5mlmin 24000-max 3000040 INSULINE UMANE SOL. INJ. I.V 100 UI /MLmin 100 -max 12041 ISOFLURANUMSOL.INHAL-250 ML 100%min 70 -max 8042 KETAMINUM SOL. INJ. 50mg/ mlmin 300- max 31043 KETOPROFENUM SOL.INJ. 50MG/mlmin 2100 - max 250044 KETOROLACUM TROMETHAMIN sol inj30mg/ml-1mlmin 600- max 70045 LIDOCAINUM SOL. INJ. 1%min 4000- max 500046 LIDOCAINUM SOL. INJ. 4%min 90 - max 10047 LIDOCAINUM SOL. INJ. 2% -2 mlmin 200- max 25048 MAGNESII SULFAS sol inj204, 7mg/mlmin 1000 - max 150049 MEROPENEMUM sol inj500 MGmin 20- max 3050 METAMIZOLUM NATRIUM SOL.INJ.500mg/mlmin 40000- max 4500051 METOCLOPRAMIDUM SOL. INJ. 5mg/mlmin 13000 -max 1500052 METOPROLOLUM SOL. INJ. 5 mg/5 mlmin 350 - max 40053 MIDAZOLANUM SOL. INJ. 1mg/mlmin 50 - max 10054 NADROPARINUM SOL.INJ. 2850ui AFX/0, 3 mlmin 5800- max 700055 NADROPARINUM SOL.INJ. 3800ui AFX/0, 4 mlmin 4200- max 700056 NADROPARINUM SOL.INJ. 5700ui AFX/0, 6 mlmin 6000-max 700057 NADROPARINUM SOL.INJ. 7600ui AFX/0, 8 mlmin 2200-max 300058 NEOSTIGMINI METILSULFAS SOL. INJ. 0.5mg/mlmin 2000 -max 240059 OBIDOXINI CHLORIDUM sol inj250 mg/mlmin 10- max 1560 OMEPRAZOLUMpulb ptr sol inj40mgmin 100 -max 20061 OXYTOCINUM SOL. PARENT. 5 ui/mlmin 1300- max 160062 PANTOPRAZOLUM( sol inj40mgmin 50 - max 10063 PENTAZOCINUM SOL. INJ. 30mg/mlmin 1200- max 300064 PENTOXIFYLLINUM SOL. INJ. 20mg/mlmin 3000- max 400065 PETHIDINUM SOL. INJ. 50mg/mlmin 400- max 50066 PHENOBARBITALUM SOL. INJ. 200mg/2mlmin 1000 - max 120067 PHYTOMENADIONUM SOL. INJ. 10mg/mlmin 6100 - max 700068 PIRACETAMUM SOL. INJ. 1gr/ 5ml F*5 mlmin 9000 - max 1000069 PROPAFENONUMSOL. INJ. 70mg/ 20ml F*20 mlmin 600 - max 80071 RANITIDINUM SOL.INJ 50MG/2ML F*2 mlmin 13000- max 1400072 SEVOFLURANUM SOL.INHAL.- 250 ML 9, 98% F*250 mlmin 70 - max 10073 SUXAMETHONII CHLORIDUM PULB. PT. SOL.0, 1g/ 5ml F*5 ml min 300 - max 40074 TRAMADOLUM SOL.INJ. 50mg/ml F*2 mlmin 3300- max 400075 VECURONIUMpulb ptr sol inj4 MGmin 60- max 8076 VERAPAMILUM sol inj5mg/2 ml f*2mlmin 100- max 110
Valoarea estimata fara TVA: 929, 746RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se const.conf.art.43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 act., ptr. fiec. lot ofertat in leiL.1=140, L.2= 60, L.3= 90, L.4= 730, L.5= 200, L.6=20, L.7= 2, L.8=72, L.9=5, L.10=6, L.11=20, L.12=24, L.13=10, L.14=120, L.15=140, L.16=84, L.17=1, L.18=45, L.19=112, L.20= 51; L.21=24; L.22=173, L.23=110, L.24=10 L.25=3, L.26=17, L.27=520 L.28=35, L.29= 14, L.30=5, L.31=10, L.32=180, L.33=20, L.34=4, L.35=15, L.36=130, L.37=1, L.38=570, L.39=930, L.40=52, L.41=160, L.42=50, L.43=20, L.44=13, L.45=80, L.46=1, L.47=2, L.48=36, L.49=5, L.50=410, L.51=270, L.52=13, L.53=3;L.54=420;l.55=570;l.56=730;l.57=450;l.58=20;l.59=3;l.60=32;L61=50, L62=14;L63=30;L64=64;L65=7;L66=20, L67=155, L68=130, L69=25, L70=100, L71=260, L72=400, L73=10, L74=44, L.75=15, L.76=2 Per.de val. a gar.de part.va fi cel putin egala cu per. min.de valab. a ofertei, conf. art.43^1, alin.2, lit.b din OUG 34/2006 act. -Forma de const.a gar..de part. acc. va fi in conf. cu art. 86 din H.G. 925/2006 cu mod.si compl. ult.Gar de part se const prin virament bancar sau printr-un instr. de garant emis in cond legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig.si care se prez. in original;
-in cazul SGB se solic. complet. conf formularului;
- Contul in care se poate face depun. gar.de partic. este: RO33TREZ5475006XXX001731, CF 4038636 , deschis la Trez.Carei, AC are dreptul de a retine gar.de part. at. cand ofertantul se afla in oricare din urmat. sit: -isi retrage oferta in per. de valab a acesteia, sau oferta sa fiind stab castig. refuza sa semneze ctr.in per.de valab. a of. conf art 87 din HG 925/2006 act.In cazul IMM-urilor acestea pot benef de preved. L346/2004 art 16 alin 2, vor prez. anexat GP o decl. pe propria rasp. priv. incadrarea unit. in categ IMM.neconstit. GP conf. cerintelor si neprez. impreuna cu of. atrage dupa sine respingerea ofertei.Echiv. leu/alta valuta va fi din data publicarii invit. de particip. Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a este mai mare de 200 ron - Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului conform Art.89, alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri periodice din sumele datorate pentru facturile partiale, conform Art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1)Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care estestabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2);Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;Nota: Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilorla data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiepe propria raspundere potr.art.11 alin.4 din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prev art.9 alin3 din Ord.509/2011-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punereain aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.4;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii sunt: Msanager Dr Rat Elisabeta, Dir Fin Contabil Ec Salagean Adriana, presedinte comisie evaluare: Ec Petran Mariana , membrii: Dr Dragos Ciprian, Dr Petkes Eva-Ileana, DR.Feraru Eusebia Lia-Doina, Dr.Botlinger Maria ?Gyongy Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic valabil la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordin nr.509/2011 privind formulareacriteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).-Avizul de functionare emis de MS pentru ofertant conf L95/2006 privind reforma in sanatate titlu XVII-Medicamentul
-Autorizatie de punere pe piata , valabila la data limita de depunere a ofertelor sau Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului de detinere a APPin termen de valabilitate, conf L95/2006 privind reforma in sanatate titlu XVII-Medicamentul si Ord895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piatanumai dupa eliberareaAut de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ?a se completa formularul din Sectiunea formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ?a se completa formularul din Sectiunea formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Documente emise de organism acreditate care sa certifice ca este implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001-2008 valabil la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organism acreditate care sa certifice ca este implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001-2008 valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
PROCEDURA VA AVEA FAZA FINALA LICITATIE ELECTRONICA CU O SINGURA RUNDA SI In urma evaluarii ofertelor de catre comisia de evaluare se vor stabilii ofertele admisibile si se vor introduce in SEAP numele ofertantilor admisi. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. In prealabil AC va introduce in SEAP, elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv , respectiv pretul unitar, exlusiv TVA. Numar runde licitatie electronica = 1 runda = 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8840
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2014 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 10:30
Locul: Spitalul Municipal Carei B-dul 25 Octombrie nr. 25 Loc. Carei, Jud Satu Mare-Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sau desemnate de catre acestea.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti sunt la egalitate chiar si dupa reluarea fazei finale electronice ofertantul castigator va fii desemnat ofertantul care a avut oferta cea mai mica inainte de reluarea licitatiei in faza electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conf art 256^2 din OUG 34/2006-incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Carei
Adresa postala: B-dul 25 Octombrie nr.25, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. +40 261863101, Email: [email protected], Fax: +40 261863105, Adresa internet (URL): www.spitalcarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer