Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru ?Furnizare mere, transport si distributie la unitati de invatamant din judetul Constanta, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat?


Anunt de participare numarul 104527/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241708411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru ?Furnizare mere, transport si distributie la unitati de invatamant din judetul Constanta, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitati de invatamant din judetul Constanta, conform Anexei la CS - Lista scoli, parte integranta dinprezenta documentatie
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 964, 277 si 12, 933, 656RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia un contract subsecvent pe durata fiecarui an scolar din perioada 2010-2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mere, transport si distributie la unitati de invatamant din judetul Constanta, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe durata acordului-cadru, pentru perioada 2010-2014 se va furniza si distribui o canitate de mere cuprinsa in intervalul: minim 28.789.900 mere, respectiv maxim 53.466.956 mere;
Cantitatile estimate a se furniza si distribui in decursul unui an scolar, respectiv pe durata unui contract subsecvent se vor incadra in intervalul de: minim 7.197.475 mere si maxim 13.366.739 mere.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 964, 277 si 12, 933, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum de12.000 lei, prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 Trez. Mun. Constanta sau instrument de garantare in conditiile art. 86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate, neincadrare in art. 181 din OUG 34/2006, certificate fiscale buget de stat si local, valabile, din care sa nu rezulte datorii, certificat ORC valabil, emis cu 30 zile inainte de deschidere, certificat inregistrare, declaratie participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil si Contul de profit si pierderi la data pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente;
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalele livrari produse similare, respectiv fructe, contracte incheiate, finalizate si receptionate in ultimii 3 ani.
Dovezi pt demonstrarea exp simil: copie contract, copie facturi/extrase bancare si recomandare beneficiar original
Declratie privind echipamentele cu dovezi de detinere, spatiu depozitare inreg sanitar veterinar, valabil
Declaratie personal alocat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract similar ca natura si complexitate, de furnizare fructe, transport si distributie, incheiat, finalizat si receptionat in ultimii 3 ani, cu valoare de minim 200.000 lei fara TVAMinim 15 autovehicule care sa asigure integritatea merelor pana la destinatar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta Bd. Tomis 51, Constanta 900725, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu dovezi scrise ale imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  4 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante nelegitim, cf art. 256^2alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241.708.413, Email:  [email protected], Fax:  0241.488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer