Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare motorina


Anunt de participare numarul 147401/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: 1.organizare procedura: Ing. Stanculescu Alexandra tel +40 213114216, 2. specificatii tehnice: Ing. Radoi Marin tel +40 213114212, Tel. +40 213114202, Email: [email protected], Fax: +40 213114203, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCA spatii de depozitare asigurate de furnizor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 000 si 97, 100, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitate motorina acord cadru: minim- 559, 5to, maxim- 23.659, 5to;Cantitate motorina a celui mai mare contract subsecvent: minim- 559, 5to, maxim- 23.100to;atribuire 2 (doua) contracte subsecvente; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 94.800.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina conform SR EN 590, max. 0, 001 % sulf, temperatura limita de filtrabilitate TFL max. ?10 0C (clasele D, E sau F), fara continut de EMAG (Esteri Metilici ai Acizilor Grasi). Celelalte caracteristici trebuie sa respecte conditiile de calitate impuse de anexa nr. 2 la HG nr. 928/2012, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de motorina minima si maxima a acordului cadru: Cantitate minima- 559, 5 to, Cantitate maxima- 23.659, 5 to
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 000 si 97, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.900.000 lei.Pentru garantia de participare constituita/depusa in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 65 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.In situatia in care operatorii economici constituie garantia de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se va face in favoarea ANRSPS, B-dul Libertatii nr.12A, etaj 6, sector 5, Bucuresti;
- prin Ordin de plata, acesta va fi in favoarea ANRSPS, acceptat si confirmat de banca platitoare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Contul de trezorerie al Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale pentru incasare garantii de participare la licitatii: RO86TREZ7005005XXX004242 Trezoreria Operativa Municipiul Bucuresti.Nedepunerea in SEAP a documentului scanat, care sa ateste constituirea garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, atrage dupa sine respingerea ofertei potrivit art. 33 alin (3), lit b. din HG nr. 925/2006.In situatiile prevazute la art. 278 indice 1 alin (1) si (2) din OUG 34/2006 ANRSPS va retine contestatorului din garantia de participare suma: 12.311 lei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va depune scanat in SEAP la sectiunea Documente de calificare.In situatia in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, vor depune la sediul ANRSPS, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, documentul original care certifica constituirea acesteia. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, va fi in favoarea Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale UT 515.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT si VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza conform Formular nr.1.Declaratia trebuie depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 2
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)indice 1 si lit. d) din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (formulare tip eliberate de autoritatile competente).
Se vor prezenta ca documente edificatoare:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011.
4)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006- se completeaza conform Formular nr. 3.
Declaratia se va prezenta de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu procedura de atribuire sunt: Baranga Dan-Cornel-Presedinte; Caralicea Ciprian-Secretar General; Tucan Stanut Constantin-Director General Directia Rezerva de Stat; Teodorescu Carmen-Director Directia Rezerva de Stat; Septilici Razvan- Director Economic; Otopeleanu Cristina- Coordonator Compartiment Buget; Radoi Marin- Sef Serviciu Produse Petroliere si Energetice, Iliescu Andrei - Consilier Serviciu Produse Petroliere si Energetice; Munteanu Marius- Consilier Serviciu Produse Petroliere si Energetice;Stanculescu Alexandra- Coordonator Compartiment Achizitii Centralizate Produse Rezerve de Stat; Margineanu Veronica- Consilier Compartiment Achizitii Centralizate Produse Rezerve de Stat, Manu Corneliu- Sef Birou Juridic.
5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- se completeaza conform Formular nr. 4
In situatia in care, cele declarate de ofertant in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.
6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se completeaza conform Formular nr. 5. Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice /fizice straine:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale se completeaza conform Formular nr 6
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de min 150.000.000 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr 6;Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista din care sa rezulte ca au furnizat in baza unui contract sau mai multe contracte produse similare - a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 90.000.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Declaratia privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani se completeaza conform Formular nr 7
Documente constatatoare/certificate/orice alt document in acest sens, referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006.
Se vor prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Buletin de analize fizico-chimice a produsului ofertat, conform SR EN 590, emis de catre un laborator de analize acreditat.
Prezentare buletin de analize fizico-chimice a produsului ofertat, conform SR EN 590, emis de catre un laborator de analize acreditat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr 7;Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.--
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantarea va fi asigurata din bugetul de stat si venituri proprii.MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CU PRETURI EGALE.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat-Birou Juridic
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr. 12A sector 5 etaj 6 camera 506, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213114213, Email: [email protected], Fax: +40 213114203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer