Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare Oxigen lichid medicinal.


Anunt de participare numarul 137401/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala: Str: Stadionului nr.7, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii pentru inregistrare, Tel. +40 0238720223, In atentia: Biroului achizitii-D-l Stanciu Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40 0238720223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare Oxigen lichid medicinal.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Spitalul Judetean de Urgenta Buzau-Str.Stadionului nr.7.
-Blocul materno-infantil din str.Victoriei
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 068 si 801, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite de regula pentru o perioada de 6 luni si vor avea valori de minim 175017, 00 lei si maxim 200.460, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze oxigen lichid medicinal, care face parte din categoria medicamentelor cu o puritate de minim 99, 5%.Facand parte din categoria medicamentelor va trebui sa detina avizul de punere pe piata eliberat de ANM .Livrarea se va face cu mijloace de transport criogenice care sa indeplineasca conditiile de circulatie pe drumurile publice si depozitarea se va face in stocatoare speciale prevazute cu instalatie de vaporizare pentru transformarea acestuia in oxigen gazos.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze oxigen medicinal lichid-minim 272400Nmc si maxim 312000Nmc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 068 si 801, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8020, 00 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzau.Numerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.b din OUG34/2006(se va retine suma de 4581, 84 lei).Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. 5% din valoarea contractelor subsecvente raportat la valoarea fara TVA a acestora, daca valoarea este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face de la bugetul asigurarilor sociale de sanatate. Plata se va face prin OP la 90 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata ? se va completa formularul A din sectiunea formulare - in original
1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata -formularul B din sectiunea formulare - in original;
1.1. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de D.G.F.P. ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?);
1.2. Se va prezenta certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?); NOTA: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor catre bugetul general
consolidat corelat cu termenul legal al scadentei de plata pentru luna precedenta.Se vor avea in vedere si prevederile punctului 49 din OG. nr. 29/31.08.2011 de modificare si completare a OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala.
Agentii economici/persoane fizice care depun oferte si au sediul in strainatate si in tara de origine nu se elibereaza documentele solicitate de plata a impozitelor si taxelor astfel cum au fost solicitate in prezenta fisa de date a achizitie, la punctele 1.1. si 1.2., vor prezenta documente edificatoare agreate in tara de origine.
Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta ? formularul C din sectiunea formulare ? in original.
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Nicolescu Dorel, Dr.Draghici Ion, ec.Carmen Laura Pirnog, Ec.Ene Nicolae), este exclus din procedura de atribuire. Pentru persoanele juridice romane:
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Nota-Ofertantul care a depus, ,Certificatul constatator in copie conform cu originalul si este clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii
contractante va prezenta acest certificat in original sau copie legalizata.
Pentru persoanele fizice romane:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice/juridica straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu
originalul?)
Se va prezenta: Autorizatie de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.
Se va prezenta-Certificat de buna practica pentru produsele medicamentoase din partea
Agentiei Nationale a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara -Bilantul contabil la data de
31.12.2011
Se va prezenta , ,Bilantul contabil?la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal din raza de domiciliu a ofertantului
copie cu mentiunea, ,conform cu originalul? Persoanele juridice nerezidente vor depune bilant sau extras de bilant in masura in
care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii
in care este stabilit ofertantul
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3
ani fara a fi luat in considerare anul in curs.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara -lista a principalelor livrari de produse
similare in ultimii 3 ani. -cel putin un contract similar obiectului prezentei
proceduri si un proces verbal de receptie sau orice alt tip de document, prin care sa se confirme livrarea de produse.
Autorizatie de fabricatie eliberata de MS-ANM, conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII Medicamentul si Ordinului ministrului sanatatii publice 918/2006 pentru aprobarea reglementarilor
privind autorizatia de fabricatie/import a producatorilor si importatorilor de
medicamente de uz uman
Autorizatie emisa de ISCIR cf prescriptiilor tehnice : C4, C6 si C5.
S-a solicitat aceasta autorizatie deoarece in caietul de sarcini s-a solicitat ca : "Constructia, amplasarea, montarea rezervorului, dispozitivele de siguranta se supun reglementarilor ISCIR .
Informatii privind asigurarea calitatii -declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii.
Standarde de asigurare a calitatii -certificatul de implementare a
managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9167/05.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 11:30
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, Serv.ad-tiv, Biroul tehnic.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea avea la deschiderea ofertelor un reprezentat cu un insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conditiile in care in urma evaluarii ofertelor conform criteriului de atribuire se inregistreaza doua sau mai multe oferte la egalitate pe primulloc se va proceda la solicitarea unei noi oferte de pret in plic inchis . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in Fisade Date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de oanexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? in original. Se va accepta completarea ulterioara a documentelor dupa cum urmeaza: -in cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu va mai mic de 3 zile lucratoare. -Autoritatea contractanta se va asigura ca ofertantul a carei oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele solicitate. -In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuiedovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Str.Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Tel. +40 0238720689, Email: [email protected], Fax: +40 0238720689
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer