Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE PACHET DEZINFECTANTI


Anunt de participare numarul 141835/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 245212113, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE PACHET DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste - Str. T.Vladimirescu nr.48, Targoviste, Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 834, 520 si 3, 235, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia un numar de4 contracte subsecvente egale cu o valabilitate de 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 808860.00LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PACHET DEZINFECTANTI ?COD CPV 24455000-8 compus din:
1.PRODUS DETERGENT DEZINFECTANTPENTRU SUPRAFETE, SOL, MOBILIER DIN SECTOARE CU RISC CRESCUT
2.PRODUS DEZINFECTANT(SPRAY) PENTRU DISPOZITIVE MEDICALE ? APLICARE PRIN PULVERIZARE
3.DEZINFECTANT PENTRU AEROMICROFLORA, SUPRAFETE SI DISPOZITIVE MEDICALE PE CALE AERIANA
4.DEZINFECTANT CLORIGEN PENTRU DEZINFECTIA SUPRAFETELOR, LENJERIEI, VESELEI (BLOCURILOR ALIMENTARE)
5.COVORAS ANTIBACTERIAN DIMENSIUNI 47 X 117 SAU APROPIATE
6.DEZINFECTANT DETERGENT PENTRU PREDEZINFECTIA PRIN IMERSIE A DISPOZITIVELOR MEDICALE
7.PRODUS STERILIZANT PENTRU DISPOZITIVE MEDICALE TERMOSENSIBILE CU ACTIUNE PRIN OXIDARE CELULARA
8.PRODUS STERILIZANT PENTRU DISPOZITIVE MEDICALE TERMOSENSIBILE CU ACTIUNE PRIN OXIDARE CELULARA
9.STERILIZANT LA RECE PENTRU DISPOZITIVELE MEDICALE, CHIRURGICALE, ENDOSCOAPE SI ALTE MATERIALE TERMOSENSIBILE
10.PRODUS DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA CHIRURGICALA A MAINILOR PRIN FRICTIUNE
11.PRODUS DEZINFECTANT PENTRU DEZINFECTIA IGIENICA SI CHIRURGICALA A MAINILOR PRIN SPALARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE PACHET DEZINFECTANTI conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 834, 520 si 3, 235, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata fara TVA: 32, 354.40 LEI, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.12 - ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.11), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin ordin de plata (vizat de banca) in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 actualizata, va retine contestatorului din garantia de participare pentru valoarea estimata cuprinsa intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM).Garantia de buna executie se constituie numai in cazul contractelor subsecvente a caror valoare este de minim 10000 RON. Mod de constituire : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr.10); - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata - Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau - In numerar la casieria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurarile sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. PETRESCU RADU CORNELIU- manager, - dr. TOMESCU GHEORGHE ANDREI- director medical- ec. MARIN SILVIANA-ECATERINA- director financiar-contabil, - as. med. NICOLAE RODICA- director ingrijiri- dr. BERECHET RAZVAN CATALIN- medic epidemiolog
- as. med. MOCANU CONSUELA- as. sef sectia NEUROLOGIE
- jr. IONESCU ELENA- consilier juridic- ec. FLORICESCU NARCIS LUCIAN- Serviciul Achizitii Publice
- ec. ILEANA MIHAI-CATALIN- Serviciul Achizitii Publice
- ec. DUMITRACHE LAURENTIU-OCTAVIAN- Serviciul Achizitii Publice
- ec. OPREA FLORIN- Serviciul Achizitii Publice
- ec. CIOCEA MAGDA-FLORENTINA- Serviciul Achizitii Publice
- ref. OPROIU ANA-EMANUELA- Serviciul Achizitii Publice 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) omeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani in valoare de cel putin egala cu: 1, 617, 720.00 LEI. Cifra de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani se va dovedi prin prezentarea Formularului nr.7 completat. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani se va dovedi prin prezentarea Formularului nr.7 completat. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42 CEE-pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale
Avizul Comisiei Nationale pentru Produse Biocide din cadrul Ministerului Sanatatii emis in conformitate cu HG 956 / 2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide ? pentru produsele incadrate ca biocide
MOSTRE cu titlu gratuit pentru fiecare produs din componenta PACHETULUI
Dovada inregistrarii produsului ca dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii in baza HG 54/2009 art.31 aliniatul 2 si Ordinul MS253/2010 art.9. -pentru produsele asimilate ca dispozitive medicale
Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani. - se solicita completarea Formularului 15 la care se va atasa copiidupa maxim 3 contracte/ documente/ procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare cu cele solicitate in documentatia de atribuire.
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?comform cu originalul?.Se prezinta copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?comform cu originalul?.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul de participare din SEAP. Mostrele vor fi identice calitativ cu produsul ofertatSe prezinta copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?comform cu originalul?.se solicita completarea Formularului 15 la care se va atasa copiidupa maxim 3 contracte/ documente/ procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare cu cele solicitate in documentatia de atribuire.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite inRomania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul caoperatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii dinseria ISO 9001/ 2008 sau echivalent.Se prezinta copie legalizata sau copie Xerox cu mentiunea ?comform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 10:00
Locul: SPITALUL JUD. DE URGENTA TARGOVISTE - Str. T. Vladimirescu. 48 - SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca exista oferte admisibile clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara in plic sigilat. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire-pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Tel. +40 245212113, Email: [email protected], Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer