Licitatie Publica - Acord cadru furnizare Pachete reactivi si consumabile pentru analizorul de coagulari ACL 7000
Anunt de participare numarul 59655/24.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel.0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare Pachete reactivi si consumabile pentru analizorul de coagulari ACL 7000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf.Ap.Andrei"Galati, Str.Brailei nr.177 Jud.Galati
(Laborator Clinic)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 920 si 251, 040RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente, primul cu valoarea estimata de 20.920 lei fara TVA, iar urmatoarele functie de bugetul alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet Reactivi si consumabile pentru analizorul de coagulari ACL, format din :
PT FIBRINOGEN(HS)400 ml, APTT (SYNTHETIC PHOSPHOLIPID)200 ml, CLORURA DE CALCIU200 ml, D-DIMER 100 determinari, Ag FACTOR XIII 1 ml, PLASMA NORMALA DE CONTROL 50 ml, PLASMA DE CALIBRARE 2ml, PLASMA ANORMALA DE CONTROL NIVEL II 2ml, EMULSIE DE REFERINTA 5L, FACTOR DILUENT 100ml, CONTROL D-DIMER 2 NIVELE HIGH 2ml, CONTROL D-DIMER 2 NIVELE LOW 2ml, CUPE PROBA ACL 0, 5 ML 100buc, CUPE PROBA ACL 2 ML 100buc, ROTOARE ACL 600buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 Pachete Reactivi si consumabile pentru analizorul de coagulari ACL, formate din :
PT FIBRINOGEN(HS)4800ml, APTT (SYNTHETIC PHOSPHOLIPID) 2400ml, CLORURA DE CALCIU 2400ml, D-DIMER 1200det., Ag FACTOR XIII 12ml, PLASMA NORMALA DE CONTROL 600ml, PLASMA DE CALIBRARE 24ml, PLASMA ANORMALA DE CONTROL NIVEL II 24ml, EMULSIE DE REFERINTA 60L, FACTOR DILUENT 1200ml, CONTROL D-DIMER 2 NIVELE HIGH 24ml, CONTROL D-DIMER 2 NIVELE LOW 24ml, CUPE PROBA ACL 0, 5 ML 1200buc, CUPE PROBA ACL 2 ML 1200buc, ROTOARE ACL 7200buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 920 si 251, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2500 lei si garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se legalizeaza printr-un contract scris, doar daca aceasta reprezinta o conditie necesara pentru indeplinirea in bune conditii a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Declaratie privind livrarile similare
- Certificate calitate producator si/sau distribuitor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Platibili cu chitantala casieria institutiei sau prin Ordin de plata in contul RO36TREZ 306504102X000428 deschis la Trezoreria Galati.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 10:00
Locul: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta"Sf.Ap.Andrei"Galati, Str.Brailei nr.177, Serv.Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta"Sf.Ap.Andrei"Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel.0236.317232, Email: [email protected], Fax: 0236.317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 13:35