Licitatie Publica - Acord cadru furnizare paine semialba
Anunt de participare numarul 95158/02.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Adresa postala: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300057, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Belcea, Tel.0256200030, Email: [email protected], Fax: 0256293349, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare paine semialba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Timisoara, str. Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 456, 950RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare paine semialba cantitate 247000 kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
247000 kg paine semialba
Valoarea estimata fara TVA: 456, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4569.50 ronGarantia de buna executie este de 5% din fiecare contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34 modificate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG34/2006;
-certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, valabil la data deschiderii ofertelor
-certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele Administratiei Publice locale, valabil la data deschiderii ofertelor
-certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
-certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-autorizare privind livrarea produselor
-informatii privind subcontractantii (declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa cu faza finala electronicaDurata unei runde: 1 (una) zi.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
j2/19127
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 10:00
Locul: Penitenciarul Timisoara, str. Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresyi, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: str. Tepes Voda nr.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256649872, Email: [email protected], Fax: 0256649872, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Organul juridic al Penitenciarului Timisoara
Adresa postala: str. Popa Sapca nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300056, Romania, Tel.0256200030, Email: [email protected], Fax: 0256293349, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 14:17