Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare paine semialba si cozonac


Anunt de participare numarul 135291/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL BOTOSANI
Adresa postala: str. I.C. BRATIANU, nr. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: Penitenciarul Botosani, Tel. +40 231515937, In atentia: Ilie Piascovschi, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare paine semialba si cozonac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Botosanistr. I.C. Bratianu nr. 118, loc. Botosani,
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 543, 621.75RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoare totalaacord cadru: lot 1 min. 491040 lei ?i max. 540029.40 lei/ lot 2 min. 1791.74 lei ?i max. 3592.35 lei . Frecventa si valoarea contractelor subsecvente : Lunar/ trimestrialincepand cu luna mai a anului 2012, in functie de alocatiile bugetare. Valoare lunara lot 1 ? min. 40920 lei si max. 45043 lei, valoare lot 2 ? min. 149 lei si maxim 299 lei. .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele fac parte din categoria alimentelor necesare pentru asigurarea normelor de hrana a persoanelor private de libertate (produse panificatie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15810000-9-Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala estimata acord cadru: lot 1 min. 264000 kg si max. 290600 kg/ lot 2 min. 202 kg si max. 405 kg.
Contract subsecvent pentru 1 luna Lot nr. 1 minim 22000 kg, maxim 24217 kg/ Lot nr. 2 minim 17 kg, maxim 34 kg.
Contract subsecvent pentru 3 luni Lot nr. 1 minim 66000 kg, maxim 72650 kg/ Lot nr. 2 minim 51 kg, maxim 101 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 543, 621.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010 ? 9550 lei din care: lot nr.1- paine semialba- 9500 lei / lot nr. 2 - cozonac ? 50 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei este egala cu cea a ofertei depuse.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. 5 % din valoarea fara TVA a contractului/contractelor subsecvente ce se vor incheia.Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament bancar / ordin de plata. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia se realizeaza din fonduri bugetarePlata se efectueaza in termen de maxim 60 de zile de la livrarea si receptia produselor, in baza facturii emise.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.B
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.C
Declaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.DPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului:
Comisar sef Paraschiv Viorel ? director penitenciar
Comisar Pinzariu Milica- director adj. ec.-administrativ
Comisar Zanfirescu Rodica ? contabil sef
Comisar Brinzei Gheorghe ? ?ef logistica
Subcomisar Daringa Iulian ? consilier juridic
Subcomisar Piascovschi Ilie ? ofi?er achizi?ii
Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - Prezentare Formular 1.a.E
- certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).
In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.
in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de Iege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea
contractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Din continutul Certificatului constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul de produce sau comercializa produsul ce face obiectul procedurii.
Ofertantul clasat pe primul loc, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, va transmite in termen de maxim 3 zile lucratoare certificatul constatator in original/ copie legalizata la sediul autoritatii contractante.
Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Pentru toate persoanele juridice :
Autorizatia sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport care vor fi folosite la transportul alimentelor, vizata pe anul 2012
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra media de afaceri globala pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari similare de produse in ultimii 3 ani
Recomandari - cel putin una
Mostra pentru produs ofertat
Informatii privind subcontractantii si asociatii
Informatii privind standardul de asigurare a calitatii- certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul fara TVA.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Durata unei runde: 1 (una) zi.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, atunci castigatoare este oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Penitenciarului Botosani
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Tel. +40 231515937, Email: [email protected], Fax: +40 231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer