Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE PANIE SEMIALBA
Anunt de participare numarul 110959/05.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Adresa postala: Str. General Guse nr.3, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Margasoiu; Liviu Pascu, Tel. 0234-524711, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234-520852, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE PANIE SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. G-ral Stefan Guse, nr.3 BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 148, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA A 99.000 KG PAINE SEMIALBA 0, 500KG/BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
99.000 KG PAINE SEMIALBA A 0, 500KG/BUC
Valoarea estimata fara TVA: 148, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2900 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STATPLATA - CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL DE TREZORERIE AL FURNIZORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original sau copie legalizata.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii bancare, dovada privind asigurarea riscului profesionalnesolicitatb) bilantul contabilsolicitatOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat la organele competente ?in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original;solicitatc) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original;solicitatd)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;solicitatOfertantii trebuie sa prezinte Certificat de conformitate in copie.
g)Autorizatie D.S.V. pentru spatiul de productie, spatiul de depozitare si mijloacele de transport.solicitatVI.6) Standarde de asigurare a calitatiisolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA VA INCEPE LA 2(DOUA)ZILE DE LA TRANSMITEREA INVITATIEI, IAR DURATA UNEI RUNDE VA FI DE 1(UNA) ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C/59757
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 12:00
Locul: str. G-ral stefan Guse, NR.3 BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA SEDINRA DE DESCHIDERE A OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BACAU-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR4 . BACAU, LOCALIATEA BACAU, ROMANIA, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600356, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. SRAVROPOLES, NR.6. SECT 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRU PENITENCIARIALULUI BACAU
Adresa postala: STR. G-ral STEFAN GUSE, nr.3 Bacau, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600234, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 18:22