Licitatie Publica - Acord cadru furnizare piese auto
Anunt de participare (utilitati) numarul 139977/27.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oradea Transport Local SA
Adresa postala: str.Atelierelor nr. 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 259423245, In atentia: ec.Fodre Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 259426010, Adresa internet (URL): www.otlra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA PE ACTIUNI DE TRANSPORT PUBLIC URBAN
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru furnizare piese auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oradea, str. Atelierelor nr. 12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 56, 825.75 si 214, 156.71EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: (estimativ): 12 luni si cand activitatea AC impune acest lucru. valoare conform sectiune 2.2.1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare diverse piese auto, conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 loturi grupate in functie de marca auto, conform caiet de sarcini. Se solicita inclusiv transportul acestora la sediul achizitorului.LOT 1 - PIESE AUTO: DACIA si RENAULT
LOT 2 - PIESE AUTO: MERCEDES VITO
LOT 3 - PIESE AUTO: IVECO
LOT 4 - PIESE AUTO: PEUGEOT
LOT 5 - PIESE AUTO: FORD
LOT 6 - PIESE AUTO: UTILITARE
LOT 7 - PIESE AUTO: PIESE AUTO PENTRU TRAMVAIE
LOT 8 - PIESE AUTO: AUTOBUZE RENAULT
LOT 9 - PIESE AUTO: AUTOBUZE LIAZ
LOT 10 - PIESE AUTO: AUTOBUZE VOLVO
LOT 11 - PIESE AUTO: AUTOBUZE ROCAR U412
LOT 12 - PIESE AUTO: AUTOBUZE ROCAR U207
LOT 13 - PIESE AUTO: AUTOBUZE MERCEDESvaloare estimata a celui mai mare contract subsecvent
DENUMIRE LOTLOT 1 - PIESE AUTO: DACIA si RENAULT7.660
LOT 2 - PIESE AUTO: MERCEDES VITO2.000
LOT 3 - PIESE AUTO: IVECO3.351
LOT 4 - PIESE AUTO: PEUGEOT4.091
LOT 5 - PIESE AUTO: FORD2.699
LOT 6 - PIESE AUTO: UTILITARE6.302
LOT 7 - PIESE AUTO: PIESE AUTO PT TRAMVAIE6.700
LOT 8 - PIESE AUTO: AUTOBUZE RENAULT 6.000
LOT 9 - PIESE AUTO: AUTOBUZE LIAZ22.300
LOT 10 - PIESE AUTO: AUTOBUZE VOLVO10.700
LOT 11 - PIESE AUTO: AUTOBUZE ROCAR U41210.700
LOT 12 - PIESE AUTO: AUTOBUZE ROCAR U207 3.200
LOT 13 - PIESE AUTO: AUTOBUZE MERCEDES47.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 56, 825.75 si 214, 156.71EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare in EURO (IMM beneficiaza de reducere 50%): LOT1-180, LOT2-66, LOT3-110, LOT4-110, LOT5-58, LOT6-150, LOT7-220, LOT8-200, LOT9-760, LOT10-360, LOT11-350, LOT12-100, LOT13-1500. Se poate constitui si in lei la cursul comunicat de BNR din ziua constituirii; prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta in original cel tarziu la data si ora stabilite pt primirea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In documentul de garantie (incl.OP/chit.)se va inscrie obiectul achizitiei si lotul pt care s-a constituit. 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA (5% pt IMM). Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunerea la casierie a sumelor in numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii sau legal constituite (ex: credite bancare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - conform Ordin ANRMAP 170/2012, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente, conform formulare atasate: - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Fiecare declaratie va cuprinde si numele persoanelor nominalizate- Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea operatorului economic la prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca nu are datorii la buget la data scadenta in luna anterioara datei depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantesi/sau in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -dr. ing. Csuzi Istvan ? director general- ing. Pop Viorel Mircea ? director tehnic- ec. Purge Ioan ? director economic- ec. Fodre Gabriela ? sef birou achizitii- sing. Tuduc Liviu ? sef S1-tramvaie-ing. Siladi Leontin ? sef S2 -autobuze- ing. Kajtor Vasile ? sef S3 -linii- ing. Teodorof Claudiu ? sef birou aprovizionare- Mocanu Tania ? sef birou tehnic- jr. Crainic Razvan ? consilier juridic- Sing Ile Ioan
- Ing. Cotrau CalinMembri AGA SC OTL SA- Carp Gheorghe ? consilier local- Negrean Daniel ? consilier local- Hossu Bogdan ? consilier local- Caciora Ciprian ? consilier local- Sarkozi Zoltan ? consilier localMembri CA SC OTL SA- Badea Eleonora Simona- Baranyi Tunde- Nica Romeo Emilian- Budurean Cristian Ioan- Tiplea Dumitru- Vekony Eva MariaIn cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si nu s-a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent in cazul personelor juridice straine, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantii vor prezenta: - Certificat constatator privind obiectul de activitate sau echivalent in cazul persoanelor fizice/ juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita un anumit nivel minim. Se vor prezenta informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani. Completarea fisei de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani: 2009, 2010, 2011- formularul nr.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta minima privind experienta similara este in lei exclusiv TVA sau echivalent in valuta, care se calculeaza prin prezentarea a unuia sau cumularea valorii a maxim 3 livrari similare pt fiecare lot in parte. La calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Prin experienta similara se inteleg livrari similare cu produsele solicitate la fiecare lot in parte. Cerinta minima privind experienta similara in EURO fara TVA: LOT1- 7500; LOT2- 2000; LOT3- 3000; LOT4- 4000, LOT5- 2500; LOT6- 6000; LOT7- 6500; LOT8- 5800; LOT9- 22000; LOT10- 10000; LOT11- 10000; LOT12- 3000; LOT13- 45000.
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Se va prezenta declaratie privind subcontractantii, lista acestora cuprinzand datele de identificare a acestora si acorduri de subcontractare in care se va specifica in mod concret partea de contract care ii revine subcontractantului si valoarea acesteia. In cazul in care exista resurse de care dispune subcontractantul si acestea urmeaza a se lua in calcul in vederea respectarii criteriilor si cerintelor minime, se solicita depunerea actelor doveditoare conform specificatiile de mai sus.
Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Se vor prezenta acordurile de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pt indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile, faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata de executie a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o runda, de 1 zi; va fi initiata in SEAP prin invitarea ofertantilor care sunt inregistrati in SEAP si au depus oferte conforme si calificate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Locul: Romania, judetul Bihor, mun. Oradea, str. Atelierelor nr.12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al fiecarui ofertant, pe baza de imputernicire si copie act identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: octombrie 2016
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte specificatii privind faza electronica: Pot participa la runda finala electronica numai ofertantii inregistrati in SEAP.Evaluarea ofertelor se va realiza pt fiecare lot in parte.Se vor introduce datele cu preturile ofertate initial, se va stabili calendarul rundei unice de licitare, se va publica anuntul de initiere a licitatiei electronice si se vor informa ofertantii admisi. Runda finala de licitatie electronica nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare de la definitivarea si publicarea anuntului in SEAP si transmiterea invitatiilor electronice.Ofertantii pot transmite oferte exclusiv in sensul imbunatatirii pretului/preturilor ofertate in jos. Autoritatea contractanta va comunica numai numarul participantilor in runda finala de licitatie electronica si pozitia clasamentului. Ofertantii vor transmite electronic, prin e-mail sau pe CD/DVD autoritatii contractante ofertele detaliate imbunatatite. Ofertantii au dreptul de a modifica numai pretul.Dupa terminarea rundei finale de licitatie electronica se va stabili clasamentul final si oferta castigatoare.Nota: in cazul in care un ofertat nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilireaclasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret total la un anumit lot/loturi, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara pt loturile respective, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunerefinanciara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC OTL SA
Adresa postala: str. Atelierelor nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 08:34