Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare piese schimb auto si utilaje


Anunt de participare numarul 99681/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. George Enescu, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  Stainbok Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES si SEAP atasat anuntului de participare
Adresa postala:  str. George Enescu, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  Stainbok Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. George Enescu, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  Stainbok Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare piese schimb auto si utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ocoalelor Silvice Ludus, Targu-Mures, Reghin, Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni, Sighisoara si Depozitul de Armasari Targu-Mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 603, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de piese de schimb necesare urmatoarelor tipuri de autovehicule si utilaje forestiere si agticole: autovehicule si autospecializate din familia Roman 8135, 10215, 12215, 16230, 19215, IFron 204D, Tractor articulat forestier(TAF 651-657) excavator P603, P802, Tractor S1500, Tractoare UTB 650 si 651, Aro, Dacia 1300-1307 si diverse consumabile suruburi, saibe piulitwe, lichid antigel, lichid frana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16820000-9 - Piese pentru utilaje forestiere (Rev.2)
34224100-4-Piese pentru remorci si pentru semiremorci (Rev.2)
34330000-9-Piese de rezerva pentru vehiculele destinate transportului de marfuri, camionete si automobile (Rev.2)
34351000-2-Pneuri pentru sarcina mica (Rev.2)
34352300-2-Pneuri pentru masini agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei fiecarui lot atasata caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 603, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 26030 lei Lot1=6260, lot2=8710lei, lot3= 3350 lei, lot4=650lei, lot5=4680 lei, lot 6=1050 lei, lot7 =1330 lei, garantie buna executie 5% contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere , subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, dovada platii taxelor si impozitelor la unitatea administrativ teritoriala unde isi are sediul societatea, certificat de inregistrare(CUI) , certificat constatator din care sa rezulte ca domeniilede activitate corespund cu procedura si ca nu sunt facute mentiuni asupra insolventei emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani si prezentarea bilanturilor contabile depuse si inregistrate pe anii 2007, 2008 si 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani,
- declaratie privind utilaje si echipamentele puse la dispozitie,
- autorizatie de punere pe piata a produselor pentru comercianti,
- informatii privind subcontractantii,
- informatii privind asocierea, declaratie privind respectarea normelor de securitate si sanatate in muca,
- prezentare documente privind managmentul calitati implementat la furnizor /producator din familia ISO sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare minim un contract de furnizare produse insotit de recomandarea beneficiarului sau document constatator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3482/05.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S47-069029 din 09.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 18:00
Locul: in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL MURES
Adresa postala:  str justitiei, nr.1, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265/263694, Email:  [email protected], Fax:  0265/269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6 sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al DS Mures
Adresa postala:  str George Enescu, nr6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer