Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 142261/04.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala: Str.Depozitelor, Nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii publice, Tel. +40 248213573, In atentia: Torok Daniela, Email: [email protected], Fax: +40 248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar detinut de o autoritate contractanta, astfel cum este definita la art. 8, litera a) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv Consiliul Local al Municipiului Pitesti
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. din Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 248, 299RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, in valoare de: minim 703.029 lei fara TVA si de maxim 1.248.299 lei fara TVA, se va atribui pentru perioada 02.05.2013 - 30.04.2014, iar urmatoarele contracte subsecvente se vor atribui in functie de necesitati in perioada de valabilitate a acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru, in baza caruia vor fi atribuite contractele subsecvente de furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, se va incheia cu un singur operator economic, declarat castigator, pentru fiecare din cele 18 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reperele si cantitatile de piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule, ce urmeaza sa fie achizitionate, sunt prezentate in cele 18 loturi din Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 248, 299RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: pt.lot nr.1 - 1306 lei, pt.lot nr.2 - 362 lei, pt.lot nr.3 - 232 lei, pt.lot nr.4 -984 lei, pt.lot nr.5 - 606 lei, pt.lot nr.6 - 398 lei, pt.lot nr.7 - 292 lei, pt.lot nr.8 - 146 lei, pt.lot nr.9 - 3259 lei, pt.lot nr.10 - 1564 lei, pt.lot nr.11 - 1473 lei, pt.lot nr.12 - 533 lei, pt.lot nr.13 - 816 lei, pt.lot nr.14 - 1240 lei, pt.lot nr.15 - 6614 lei, pt.lot nr.16 - 3034 lei, pt.lot nr.17 - 831 lei, pt.lot nr.18 - 1268 lei valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta pentru ca suma in lei sa fie corelata cu cea in alta valuta este 01.03.2013.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de participare, stabilita in raport cu valoarea estimata a acordului cadru si cu valoarea totala a garantiei de participare, in functie de loturile pentru care se depune oferta, in conformitate cu art. 278 indice 1*) - (1) din OUG 34/2006. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului subsecvent, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si partial subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- cazier judiciar pentru operatorul economic- cazier fiscal pentru operatorul economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Apostoliceanu Sorin - consilier local; Avramescu Tiberiu Cristian - consilier local; Banica Iuliu Radu - consilier local; Ciopleias Moise - consilier local; Dinecu Gheorghe - consilier local; Dinu Mircea - consilier local; Fulga Sanda Cristina - consilier local; Gardin Florin - consilier local; Gentea Cristian - consilier local; Ionescu Anitte Michaelle - consilier local, Malacu Gheorghe - consilier local; Marinescu Silviu - consilier local; Mosteanu Florentin Andrei - consilier local; Neacsu Mariean - consilier local; Perianu Radu Valeriu - consilier local; Preda Marin - consilier local; Prodanel Adrian Mihai - consilier local; Tudor Mihail - consilier local; Tudosiu Dumitru - consilier local; Zarnescu Nicolae Valeriu - consilier local; Zoana Maria Gabriela - consilier local; Diaconescu Adrian Dorin - administrator-presedintele Consiliului de Administratie; Rotaru Manuel - administrator, director general; Constantin Ion - administrator; Raceanu Marian Liviu - administrator; Dobre Emanuel Aurel - administrator; Roman Robert Aurelian - director tehnic; Berinde Elena - director economic; Torok Daniela - sef compartiment achizitii publice; Gavanescu Aurelian - sef birou tehnic; Radu Dumitru - sef atelier reparatii si intretinere; Dinescu Ioana - sef birou financiar ?contabilitate; Tutunaru Florica - jurisconsult; Sovar Marian - sef compartiment norme consum; Matei Marius Catalin - inginer biroul tehnic;
- Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoanele fizice/juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani; - cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Nivelul cifrei de afaceri trebuie sa fie de minim dublul valorii estimate a loturilor pentru care se depune oferta. Indeplinirea cerintei privind nivelul minim al cifrei de afaceri, se va raporta la valoarea estimata a loturilor din Anexa nr. 1 la caietul de sarcini - Loturi piese pentru acordul cadru si pentru valoarea maxima a unui singur contract subsecvent. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Modalitatea de indeplinire
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Modalitatea de indeplinire
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
-Lista a principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire.
Modalitatea de indeplinire
-Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea ?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire.
-Minim un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa confirme livrarea de produse (similare). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
-Minim un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa confirme livrarea de produse (similare). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2013 11:00
Locul: sediul S.C. Publitrans 2000 S.A. din Pitesti, strada Depozitelor, nr. 2L
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la sedinta de deschidere se realizeaza pe baza de imputernicire scrisa, conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual in cursul lunii ianuarie
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care oferta cu cel mai mic pret se afla la egalitate cu o alta/e oferta/e autoritatea contractanta va solicita depunerea unor noi oferte de preturi in plic sigilat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. - Oficiul juridic
Adresa postala: str. Depozitelor, nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Tel. +40 248213573, Email: [email protected], Fax: +40 248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer