Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE PRODUS DEZINFECTANTR CLORIGEN


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
21.000 RON

Castigatorul Licitatiei: HEXI PHARMA CO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 140698/14.02.2013
Informatii anunt de participare asociat 133825
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 0232267706, In atentia: Elena Bibire, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE PRODUS DEZINFECTANTR CLORIGEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia de materiale sanitare si dezinfectanti a spitalului, b-dul Independentei nr. 1
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU FURNIZARE PRODUS DEZINFECTANT CLORIGEN
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
21, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
50494 din 08.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S18-028765din27.01.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4804 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE PRODUS DEZINFECTANTR CLORIGEN
V.1) Data atribuirii contractului 05.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
HEXI PHARMA CO S.R.L.
Adresa postala: Str. Floarea Rosie, nr. 14, Bl. 67, Sc. B, Et. 2, Ap. 29, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062264, Romania, Tel. 021/3230032;0726769100;0267/79424, Email: [email protected], Fax: 021/3230033
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 21000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Termenul de livrare este de maxim 3 zile (72 ore) de la data transmiterii comenzii. Termenul de plata este de 180 de zile calendaristice, de la data emiterii facturii, functie de finantare.In cazul in care exista - corespunzator ofertelor clasate pe primul loc- oferte fin cu preturi egale, la solicitarea com de ev se vor depune noi oferte fin in plic inchis.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 din ac cadru, elem reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza poz 2 prin reofertare pretul ar putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 1. Daca si in urma reofertarii se mentine egalitate de pret, se va face departajarea ofertelor in functie de: term de livrare ? exprimat in zile de la data primirii comenzii ferme din partea aut contractante ? declarat in formularul de propunere fin, fiind declarat castigator ofertantul al carui term de livrare va fi mai mic.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Sf. Spiridon
Adresa postala: b-dul Independentei nr. 1, Localitatea: IASI, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232/267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232/267706
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer