Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare produse agroalimentare - Centru si Floresti


Anunt de participare numarul 138390/25.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Nicoara, Tel. +40 264592481, Email: [email protected], Fax: +40 264597553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare produse agroalimentare - Centru si Floresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02216 Cluj Napoca (str Traian Mosoiu nr 29) si UM 01463 Floresti (str Avram Iancu nr 274)
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 031, 801.53RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribuiin limita necesarului de aprovizionat si a primirii fondurilor prin bugetele aferente anilor 2012 si 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare alimente pentru microgarnizoanele Floresti si Centru : cantitatile minime si maxime ale acorduluin cadru precum si ale unui contract subsecvent se gasesc in Tabelul centralizator- anexa la Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Alimente pentru unitatile militare din microgarnizoanele Centru si Floresti conform Tabelului centralizator cu produse - anexa la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 031, 801.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 20636 leiconstituita pentru o perioada de 70 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original ? (Anexa nr.6); Detalii privind viramentul bancar: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; CONTUL ? IN CARE SE VA PLATI CU ORDIN DE PLATA, detalii: U.M. 02295 cu sediul in str.Mos Ior Roata, nr 1-3 Cluj Napoca, Jud.Cluj, cod fiscal 4378891, cont de trezorerie RO10TREZ2165005XXX006906 ( Trezoreria Cluj-Napoca )Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004. Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acordului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala (Declaratia va fi completata si de catre tertul sustinator, daca este cazul)- prezentarea Anexa nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare;
Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta - completarea Anexa nr 2 din Sectiunea Modele de formulare;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Declaratia va fi completata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul)-Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii
sustinatori a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.(Anexa nr.3) Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizam urmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea
procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Pop Gheorghe, Husman Luminita, Nicoara Gabriela, Baicu Meda, Alexandru Daiescu, Claudia Budai.Mircea Ilea;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) - Certificat din care sa reiasa lipsa datoriilor
scadente in luna anterioara depunerii ofertei, emis cu maxim 30 de zile inainte de depunerea ofertelor. Forma actului : original, copie legalizata, xerocopie certificata pt conformitatea cu originalul. Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii,
prezentat in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele
informatii:
- obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
- nu se afla in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic .
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind procedura,
documentele in original sau copie legalizata pentru a dovedi conformitatea cu cele depuse anterior.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent
- sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al sigurantei alimentelor conform cu standardul SR-EN-ISO-22000:2005, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va executa o runda de licitatie electronica cu durata de o zi.Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie: in orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor si a preturilor. Informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice si echipamentul tehnic folosit: conditiile concrete de realizare a licitatiei electronicese obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro).Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: sa fi depus oferta la data stabilita prin documentatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 10:30
Locul: Sediul UM 02295, str Mos Ion Roata, nr 3-5, Cluj Napoca, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf. art.33 alin.2 din HG nr.925/2006;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele solicitate in sectiunea ?situatia personala a candidatului sau ofertantului? vor fi completate si de catre tertul sustinator (daca este cazul). Departajarea ofertelor clasate pe primul loc: daca in urma licitatiei electronice se constata ca ofertantii de pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita, reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor . In cazul in care, in urma reofertarii se constata egalitate la nivel de preturi, va fi considerat castigator operatorul economic care a avut initial oferta financiara cea mai scazuta.Vizualizarea docuemntatiei de atribuire necesita un program(disponibil gratuit) specilizat in deschiderea fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer