Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-Cadru furnizare produse alimentare si transportul acestora la centrele din subordine


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
32.520.060 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. COMIGA PROD IMPEX SRL
Anunt de atribuire numarul 143141/29.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139552
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Punct(e) de contact: Iulian David, Tel. +40 372126100, In atentia: Ana Niculescu, Email: [email protected], Fax: +40 213400270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord-Cadru furnizare produse alimentare si transportul acestora la centrele din subordine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La centrele din subordinea autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare produse alimentare (3 loturi)necesare pentru beneficiarii institutionalizati din centrele autoritatii contractante, precum si pentru acordarea unor ajutoare sociale(pachete cu alimente), de catre autoritatea contractanta, persoanelor cu situatie materiala precara din comunitate. Detalii loturi in Caietul de sarcini si in sectiunea "loturi".Valoarea Acordului-Cadru include si transportul produselor alimentare la centrele din subordinea autoritatii contractante.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03142500-3-Oua (Rev.2)
03220000-9-Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
32, 520, 060RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S047-075949din07.03.2013
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S076-127377din18.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 53113 Denumirea: ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE LOT 1-CARNE SI PREPARATE DIN CARNE
V.1) Data atribuirii contractului 02.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. COMIGAPROD IMPEX SRL
Adresa postala: Str. Racari, nr.10, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
S.C. ARIMEX COMEXIM 2000 SRL
Adresa postala: Str. Dristorului nr.12A, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6827250.00 Moneda: RON Fara TVA
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata
Valoarea: 4462748.00/4768708.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 48
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 53118 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE ALIMENTRARE LOT 2-LEGUME FRUCTE PROASPETE, CONSERVE, LACTATE,
V.1) Data atribuirii contractului 02.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. COMIGAPROD IMPEX SRL
Adresa postala: Str. Racari, nr.10, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
S.C. ARIMEX COMEXIM 2000 SRL
Adresa postala: Str. Dristorului nr.12A, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 14049019.00 Moneda: RON Fara TVA
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata
Valoarea: 7761371.00/8711324.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 48
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 53120 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE LOT 3-BACANIE SI PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE
V.1) Data atribuirii contractului 02.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. COMIGAPROD IMPEX SRL
Adresa postala: Str. Racari, nr.10, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
S.C. ARIMEX COMEXIM 2000 SRL
Adresa postala: Str. Dristorului nr.12A, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
S.C. NATURAL ARTIS S.R.L.
Adresa postala: Str. Leonida, nr.1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 11643791.00 Moneda: RON Fara TVA
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata
Valoarea: 7921704.00/9992010.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 48
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Acordul cadru se incheie cu maxim 3 operatori economici.In cazul in care pe locul 3 exista mai multe oferte cupreturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua oferta financiara in plic inchis, fara a afecta ofertantii clasati pe locurile anterioare.Oferta financiara va fi imbunatatita decat pana la nivelul pretului ofertatde operatorul economic clasat pe locul anterior, respectiv locul 2.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 3 - Directia Juridica
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, nr.12-14, sector 3, etaj 1, camera 27., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032462, Romania, Tel. +40 213410713, Fax: +40 213400270
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer