Licitatie Publica - Acord cadru furnizare produse lactate (lapte UHT/iaurt simplu) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru 4 ani scolari -
Anunt de participare numarul 143405/01.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel. +40 268/410777/221, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: STR. N. BALCESCU NR.67, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Cirica Emil, Tel. +40 268410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: +40 268472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: STR. N. BALCESCU NR.67, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Cirica Emil, Tel. +40 268410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: +40 268472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: STR. N. BALCESCU NR.67, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Cirica Emil, Tel. +40 268410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: +40 268472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare produse lactate (lapte UHT/iaurt simplu) pentru elevii dininvatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 orepentru 4 ani scolari - 2013-2017
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 212, 800 si 24, 105, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente, fiecare cu valoare maxima de 5.832.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru furnizare produse lactate (lapte UHT/iaurt simplu) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru 4 ani scolari2013-2017
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe durata acordului-cadru pentru anii scolari 2013-2017 se estimeaza ca se vor furniza si distribui produse lactate pentru un numar minim/maxim de 52.000, respectiv 54.000 elevi/prescolari, dupa caz, cu respectarea cerintelor mentionate in caietul de sarcini.Durata unui an scolar a fost estimata la 180 zile.
Cantitati minime ale acordului-cadru: 37.440.000 bucati
Cantitati maxime ala acordului-cadru :38.880.000bucati
Cantitati minime ale unui contract subsecvent: 9.360.000bucati
Cantitati maxime ale unui contract subsecvent: 9.720.000 bucati
Totalul cantitatilor se poate modifica in functie de fluctuatia numarului de copii, de modificarile legislative sau de structura anului scolar (numarul de zile scolare).
Valoarea maxima estimata a acordului-cadru pentru furnizarea produselor lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru 4 ani scolari 2013-2017 ce urmeaza a fi atribuit in acest sens este de 24.105.600 lei exclusiv T.V.A. (54.000 elevi/prescolari estimati/an X 180 zile scolare X 0, 62 lei x 4 ani = 24.105.600lei exclusiv T.V.A.), reprezentand echivalentul a 5.459.437, 44 euro exclusiv T.V.A.
Valoarea minima estimata a acorduluI- cadru este de 23.212.800 lei exclusiv TVA: 0, 62lei x 52.000 elevi/prescolari estimati/an x 180 zile = 5.803.200 lei/anx 4 ani = 23.212.800 lei/4 ani ( exclusiv T.V.A.), reprezentand echivalentul a5.257.236, 04 euro exclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 212, 800 si 24, 105, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este este 480.000 lei lei(sau echivalent euro la cursul de referinta din data publicarii anuntului de participare, depusa pana la data limita de depunere ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se va constitui sub forma unei scrisori de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar, in formatul Scrisorii de garantie financiara de participare, insotita de declaratia privind incadrarea in categ. IMM-urilor, dupa caz (completare Formular 19A). Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului subsecvent cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea scrisorii de garantie financiara de participare conduce la respingerea ofertei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1)din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; -prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelora)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 12A
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12BDeclaratile se vor prezenta atat de operatorul economic cat si de fiecare membru asociat sau tert sustinator.
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 12
d) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1.1.
e) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 16. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte : Aristotel Cancescu, Administrator public Ispas Radu8, Vicepresedinte Mihai Pascu, Director Ec. Aurelia Popescu, Secretar Maria Dumbraveanu, Director D.A.P.L. Claudia Craciun, Arhitect Sef Mihai Sarbu. Presedinte comisie: Cirica Emil, membrii comisie: Craciun Claudia, Boboc Daniela, Bortes Didona, Radulea Andreea, Iordan Emilia Stanescu Lucica, Antal Mihaela, Sandor Ildiko.
f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celei in care se depun ofertele(original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);
g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)
h)persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate incopie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. -Certificatul constatator eliberat de ONRC. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului subsecvent, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
-Autorizatie Sanitara de Functionare pentru producatori, eliberata de Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica, conform cu Ordinul MS 1030/2009.
-Autorizatia sanitara veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala Se solicita pentru demonstra ca producatorul de produse lactate esteautorizat in a utiliza stampila ovala pe produse, respectiv sa indeplineasca conditiile prevazute de Regulamentul (CE) nr. 852/2004 al Parlamentului European si al Consiliului privind igiena produselor alimentare si Regulamentul (CE) nr. 853/2004 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme specifice de igiena ce se aplica alimentelor de origine animala, conformOUG 96/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Licente de fabricare eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei. Se solicitain vederea demonstrarii ca produsele sunt apte pentru consum uman si cu respectarea conditiilor de calitate si tehnice prevazute in standarde, caiete de sarcini, specificatii tehnice, norme sanitare si sanitare veterinare, in vigoare, conform OMAAP nr. 357/2003 si Regulament cu privire la acordarea, suspendarea si retragerea licentelor de fabricatie, publicate in M.O. nr. 404 din 10.06.2003.In cazul in care ofertantii nu sunt si producatori, acestia vor prezenta documentele solicitate mai sus de la producatori sau asociati dupa caz (se vor prezenta si copii ale contractelor incheiate intre acestia).Toti ofertantii vor completa Formularul nr. 23A.-Tabel detalii producator
Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Pentruoperatorii economici care nu au obligatia legala de a depunebilantul pe 2012 pana la data deschiderii ofertelor, se vor lua in considerare altedocumente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Informatii generale-formular. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010-2012 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 11.500.000 lei. In cazul ofertantilor din categ IMM(facand dovada prin prezentarea docprev in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de red cu 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri.Val vor fi expr in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii resp. Ofertantii care trebuie sa efect conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inreg.In sit in care un grup de op ec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financ se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepli oblig contractuale, in conf cu prev art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 alin. 1 din HG 925/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BilanturiFormular 11- cursul mediu leu/euro 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- cursul mediu leu/euro 2011, 1 euro = 4, 2379 lei;
- cursul mediu leu/euro 2012, 1 euro = 4, 4560 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari efectuate in ultimii 3 ani. Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor prezenta:
- maxim trei contracte de furnizare similare, in valoare cumulata de minim 5.800.000 lei, exclusiv TVA, pentru a demonstra experinta similara, insotite decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Lista cu personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de achizitie
Cerinta minima: 1 inginer cu specializarea ?ingineria produselor alimentare
-Declaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.
Documentele potfi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Cerinta minima: detinere parc auto deminim 15autovehicule izotermefrigorifice pentru transport produse lactate) (in proprietate, fie dovedite cu un contract de prestari servicii cu un tert, inchiriere) care trebuie sa fie autovehicule termoizolate (izoterme) si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena in vigoare pentru a demonstra ca poate acoperi toata aria de distribuire a produselor, in perioada prevazuta in contract. Pentru toate mijloacele de transport propuse se va prezenta Autorizatie sanitar-veterinara eliberata de catre A.N.S.V.S.A.- D.S.V.S.A. conf. Ordin nr. 111/2008 al ANSVSA .Op ec trebuie sa prezinte, in functie de sit. specifica fiecarui auto in parte, copii dupa urmat documente: contract de inchiriere, contract de leasing, Doc. pot fi prezentate incopie legaliz sau copie lizibila "conf cu originalul"
Dovada detinerii de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor. Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii pentru asig pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator, sa prezinte locul de producere si de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza fi distribuite. Ofertantul va prezenta acte de proprietate, ctr de inchiriere, ctr de concesiune, ang. de punere la dispozitie. Se solicita depozit frigorific pe raza judetului Brasov autorizat ASV. Doc pot fi prezentate in original, copie legal sau copie lizibila "conform cu originalul".
Laborator de analize acreditat, autorizat sau contract/precontract de colaborare cu o firma autorizata pentru verificarea calitatii produselor, conformAnexei la HG nr. 714/2008: certificat de acreditare emis de Organismul National de Acreditare RENAR sau echivalentDocumentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Mostre pentru toate produsele ofertate
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Certificat ISO 22000 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.
Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 6Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produsePentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCR pentru fiecare an in parteDiploma licentaDeclaratie pe proprie raspundere raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.Formular 13Taloane auto, contracte de inchiriere/concesiune, Autorizatie sanitar-veterinara eliberata de A.N.S.V.S.A.- D.S.V.S.A.Contractdetinere spatiu aflat in dotare proprie, inchiriere sau alte formeDocumente privind acreditarea laboratorului conform Anexei la Hotararea Guvernului nr. 714/2008 certificat de acreditare emis de Organismul National de Acreditare RENAR sau echivalentMostreFormular 9Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la termenul limita dedepunere a ofertelorSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la termenul limita dedepunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul unitar (pretul pentru unitatea de produs). Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda.Numar runde: 1Durata rundei: 24 orePoate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde in cazul in care nu se imbunatateste oferta- daOfertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret-daOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie- daLicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului - nuSe va utiliza pasul de licitare -nu.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. In cazul in care, ulterior etapei de licitatie electronica se afla doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu pret egal, se va solicita acestora o noua oferta de pret, imbunatatita.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 09:30
Locul: sediul Consiliului Judetean Brasov, str. N. Balcescu nr.67, cam. 23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentanti autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita in scris, reofertarea pretului, in plic inchis.Pentru vizualizarea documentatie de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic , acest program fiind disponibil gratuit pe siteurile furnizorilor de semnatura electronica, de ex: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov-serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Eroilor , Nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268410777, Email: [email protected], Fax: +40 268472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 13:53