Licitatie Publica - Acord cadru-Furnizare produse panificatie
Anunt de participare numarul 56467/24.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hustea, Tel.0213180144, Email: [email protected], Fax: 0213180143, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru-Furnizare produse panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite de stat din sectorul 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 981, 820 si 4, 081, 700RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse panificatie pentru scoli si gradinite de stat din sectorul 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate maxima: 12 390 000 portii
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 981, 820 si 4, 081, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din valoarea acordului cadru 79.600 lei. Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamemtale, europene si surse proprii constituite la nivelul bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea asocierii dupa semnarea contractului sau subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(formular nr.12 A); declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181( formular nr.12B); certificat de sarcini fiscale privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social; certificate de atestate fiscale eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social; certificat constatator-obiect de activitate ( cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei- Oficiul Registrului Comertului; certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei- Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 pozitiv ( copie semnata si stampilata pe fiecare pagina); fisa de informatii generale-formularul C; cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 3.270.000 lei(lipsa documentelor artage dupa sine descalificarea).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : experienta in realizarea cu succes a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse de panuficatie cu valoarea egala sau mai mare decat 327.000 lei fara TVA (lipsa documentelor artage dupa sine descalificarea); adresa din partea Directiei Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor-Laboratorul Sanitar Veterinar de Stat, din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele ofertate; certificat de evaluare sanitara eliberat de Directia de Sanatate Publica prin care se certifica indeplinirea conditiilor ingienico-sanitare privind transportul si livrarea produselor de panificatie cu respectarea conditiilor impusse de Directia de Sanatate Publica; autorizatii sanitare de functionare pentru fabrica de paine, sectia panificatie eliberata de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica, insotita de proces verbal de constatare a conditiilor igienico-sanitare pe anul 2008; liciente de fabricatie pentru produsele ofertare 4eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei; dovada ca operatorii cu activitate in domeniul alimentar pun in aplicatie principiile HACCP, conform HGR nr.924/2005 sau echivalentul ; declaratie referitoare la dispunerea de mijloace de transport si distributie /autohehicule termoizolante( minim 5 ), care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului; se vor anexa copii dupa autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului(lipsa documentelor artage dupa sine descalificarea); declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se anjgajeaza sa utilizeze pentru indeplinirea contractului; decalratie privind personalul din conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni; declaratie ca ofertantul dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de producator; graficul de livrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Limitatrae candidatilor se va face in baza criteriilor referitoare la : situatia economica si financiara2.Capacitatea tehnica
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda pentru imbunatatirea ofertei financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 12:00
Locul: Primaria sector 6 - Directia Investitii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 6 - Directia Juridica
Adresa postala: Calea Plevnie nr.147-149, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060013, Romania, Tel.021.318.01.47, Fax: 021.318.01.52, Adresa internet (URL): www.primarie6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2008 11:55