Licitatie Publica - Acord Cadru furnizare reactivi
Anunt de participare numarul 141438/11.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Adresa postala: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700116, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 232267719, In atentia: Ec. Dana Holostencu, Email: [email protected], Fax: +40 232264252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 282, 758 si 2, 162, 615RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa de aproximativ o luna, in functie de bugetul existent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru de furnizare reactivi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
15994200-4-Hartie de filtru (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33698100-0-Culturi microbiologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
L1:1-2Kg;L2:1-2Fl500G; L3:2-3Fl500G;L4:2-3Fl100G;L5:250-300Fl40Ml;L6:250-300Fl40Ml;L7:250-300Fl20Ml;L: 250-300Fl40Ml;L9:250-300Fl40Ml;L10:250-300Bc;L11:6-10Cut2Fl12Ml;L12:1-2Fl500G;L13:1-2Fl500G;L14:8-10Fl500G;L15:1-2Fl500G;L16:1-2Fl500G;L17:30-40Fl200G;L18:800-1000PlacaMediu;L19:8-12Cut5+5Fl40Ml;L20:3-5Fl500G;L21:400-700PlacaMediu;L22:2-4Fl500G;L23:1-2Fl500G;L24:1-2Fl500G;L25:3-5Fl500G;L26:1-2Fl500G;L27:100-1500Fl100Ml;L28:1-2Fl;L29:1-2Fl;L30:10-15Fl50Ml;L31:10-20Fiol;L32:10-15Fiol5Ml;L33:4-8Kg;L34:2-4L;L35:2-3Kg;L36:4-6L;L37:4-8Kit1472Tst;L38:8-14Kit296Tst;L39:1-2Gr;L40:4-8Kg;L41:2-4Kg;L42:4-8Kg;L43:8-14Kit2232Tst;L44:4-8Kit;L45:1-2Kit;L46:7-12Cut;L47:1-2Fl;L48:2-3L;L49:6-12Kg;L50:10-20Kit;L51:15-20Kit2232Tst;L52:1-2Kit;L53:8-12Kit;L54:8-12Cut;L55:8-12Kit;L56:5-12Kit;L57:5-12Kit;L58:12-20Kit1488Tst;L59:5-9Kit;L60:2-3Bc;L61:1-2Bc;L62:1-2Bc;L63:2-3Bc;L64:1-2Bc;L65:6-10Kit240Tst;L66:8-14Kit570Tst;L67:12-20Bc;L68:8-14Kit1488Tst;L69:8-14Kit1488Tst;L70:10-25Kit600Tst;L71:15-25Kit2232Tst;L72:30-50Bc;L73:8-14Kit744Tst;L74:1-2Bc;L75:1-2Kit;L76:20-26Fl;L77:10-15Fl;L78:1-2Kit348Tst;L79:8-14Kit600Tst;L80:8-14Kit570Tst;L81:2-4Kg;L82:6-12Kit992Tst;L83:5-9Kit;L84:6-10Kit;L85:10-20Bc;L86:6-12Kit;L87:3-6Kit;L88:3-6Kit20Ml;L89:6-12Kit;L90:8-14Kit;L91:8-14Kit;L92:8-14Kit;L93:8-14Kit;L94:4-8Kg;L95:12-30Kit1488Tst;L96:26-32Kit1488Tst;L97:12-18Kit1488Tst;L98:10-20Kit1472Tst;L99:2-4Fl1000Ml;L100:1-2Fl1000Ml;L101:40-50Gr;L102:40-50Gr;L103:2-3Kg;L104:1-2Fl1000Gr;L105:1-2Fl5Ml;L106:80-100Fl;L107:3-5Fl1000Gr;L108:25-30Tub50Dsc;L109:5-10Tub50Dsc;L110:5-10Tub50Dsc;L111:5-10Tub50Dsc;L112:5-10Tub50Dsc;L113:5-10Tub50Dsc;L114:5-10Tub50Dsc;L115:80-60Benzi;L116:30-50Benzi;L117:30-50Benzi;L118:30-50Benzi;L119:50-80Benzi;L120:240-250L;L121:1-2Fl100Gr;L122:1-2Fl100Gr;L123:2-4Cut25Gal;L124: :2-4Cut25Gal;L125:2-4Cut25Gal;L126:2-4Cut25Gal;L127:2-4Cut25Gal;L128:2-4Cut;L129:2-4Cut25Gal;L130:3-6Cut25Gal;L131:2-5Cut25Gal;L132:6-8Cut;L133:1-2Fl1000Gr;L134:1-3Kit40Tst;L135:2-4Fl100Gr;L136:1-2Fl300Gr;L137:5-10Kit;L138:5-10Kit;L139:1-2Kit;L140:2-5Kit;L141:1-2Kit;L142:2-4Kit;L143:1-2Pachet;L144:1-2Fl100Gr;L145:10-20Fl200Ml;L146:10-20Fl1Ml;L147:10-20Fl1Ml;L148:10-20Fl1Ml;L149:10-20Plic;L150:10-20Plic;L151:1-2Fiola5Ml;L152:1-2Fiol;L153:1-2Fiol;L154:1-2Fiol5Ml;L155:1-2Fiol5Ml;L156:1-2Fiol5Ml;L157:1-2Fiol5Ml;L158:1-2Fiol5Ml;L159:1-2Fiol5Ml;L160:1-2Cut;L161:1-2Cut;L162:1-2Cut;L163:1-2Cut;L164:1-2Cut;L165:1-2Cut;L166:1-2Cut;L167:1-2Cut;L168:1-2Cut;L169:1-2Cut;L170:1-2Cut;L171:1-2Cut;L172:1-2Cut;L173:1-2Cut;L174:1-2Cut;L175:1-2Cut;L176:1-2Cut;L177:3-4Cut;L178:1-2Cut;L179:1-2Cut;L180:1-2Cut;L181:1-2Cut;L182:1-2Cut;L183:1-3Fl1000Ml;L184:1-3Fl1000Ml;L185:80-100Fl;L186:4-6Kit25Tst;L187:200-400Probe;L188:60-80Kit25Tst;L189:30-40Kit50Tst;L190:2-4Cut;L191:2-4Kit25TSt;L192:12-25Cut;L193:3-4Trus100Tst;L194:1-2Kit;L195:3-4Trusa25Tst;L196:1-2Trusa100Tst;L197:4-6Trusa100Tst;L198:3-4Trusa120Tst;L199:3-4Trusa100Tst;L200:1-2Trusa100Tst;L201:1-2Trusa10Tst;L202:1-2Fl1000Ml;L203:10-20Fl50Ml;L204:1-2Fl1000Gr;L205:80-104Kit;L206:2-4Fl1000Ml;L207:1-2Bc;L208:1-2Bc;L209:1-2Bc;L210:1-2Bc;L211:1-2Bc;L212:1-2Bc;L213:1-2Bc;L214:1-2Bc;L215:1-2Bc;L216:1-2Bc;L217:1-2Bc;L218:1-2Bc;L219:1-2Bc;L220:2-3L;L221:3-7Kit;L222:12-18Kit;L223:20-36Kit;L224:20-35Kit;L225:3-5Fl10Ml;L226:36-48Bc;L227:1-2Cut;L228:24-36Cut;L229:10-14Bc;L230:6-12BclL231:24-36Fl2L;L232:20-24Plic42Ml;L233:26-36Fl500Ml;L234:4-8Bc;L235:2-4Bc;L236:6-12Bc;L237:4-5Kg;L238:10-30Fl100Ml;L239:45-50Kg;L240:1-2Kg;L241:2-4Fl2L;L242:4-6Fl2L;L243:4-6Fl2L;L244:2-4Fl2L;L245:2-4Bc;L246:5-10Fl25Gr;L247:5-10Fl100Gr;L248:2-4Fl2L;L249:10-17Fl1000Ml;L250:25-30Ml;L251:50-60L;L252:12-15L;L253:1-3Fl;L254:12-26L;L255:36-42L;L256:40-45L;L257:2-6L;L258:2-4Fl1L;L259:2-3L;L260:2-4Fl;L261:2-4Fl;L262:2-4Fl;L263:2-4Fl;L264:18-20Bc;L265:8000-8500Bc;L266:5-10Bc;L267:50-60Bc
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 282, 758 si 2, 162, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 2% din valoarea estimata maxima fara tva a fiecarui lot. Garantia de participare respecta prevederile art. 278-1 din OUG 34/2006. Conform art. 278-1 din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a lotului, urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin.(1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data deciziei instantei de judecata.In conformitate cu art. 85 lit. b) din HG 925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In eventualitatea in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain, cursul de referinta pentru care se va face echivalarea lei/alta moneda, va fi cursul stabilit de BNR din data limita de depunere a ofertelor.Contul de garantiii de participare la licitatie este RO37TREZ4065006XXX015639, deschis la Trezoreria Iasi.Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin. 2)-4) se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, venituri proprii, DSP-accize.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantilor, conform prevederilor art. 176, lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu dispozitiile art. 180, art. 181 si art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie probata prin: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? conform Formularului 3 din Documentatia de atribuire.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 4 din Documentatia de atribuire;
In cazul persoanelor juridice straine:
- se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de naturacelor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte Formularul 9 din Documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formular 8 si Anexa Formularului 8 din Documentatia de atribuire
Asfel, potrivit dispozitiilor art. 69¹, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) si anume: nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume -Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Carmen Mihaela Dorobat-Manager
Dr. Carmen Manciuc-Director Medical
Ec. Cristina Nastase-Director Financiar-Contabil
Jr. Virgil Manolache-Sef Serviciu Administrativ
Avocat Cristian Nica-Cabinet Avocat
Ec. Alexandra Covit-Sef Birou Achizitii Publice
Ec. Daniela Holostencu-Economist Birou Achizitii Publice
Ec. Mihaela Prigoreanu-Economist Birou Achizitii Publice
Ec. Carmen Ursache-Economist Birou Achizitii Publice5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Referitor la cerintele minime de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, conform prevederilor art. 176, lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu dispozitiile art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta a impus urmatoarele cerinte de calificare: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalul
In cazul persoane fizice/juridice straine se impun urmatoarele:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
- in cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copii lizibile ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006
2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani - Formular 5 din Documentatia de atribuire
3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) - Formular 10 din Documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ?lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari ? Formular 11 si Anexala Formularul 11 din Documentatia de atribuire.
2. Se vor prezenta mostre cu titlu gratuit pentru loturile 108-114.
1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului ISO 9001:2008 sau echivalent de la ofertant ? copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11839/17.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2013 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? Iasi, str. Octav Botez, nr. 2, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform prevederilor art.33 alin.2 din HG nr.925/2006, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Reofertarea se va face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? Iasi
Adresa postala: str. Octav Botez, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700116, Romania, Tel. +40 232264252, Email: [email protected], Fax: +40 232264252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2013 11:29