Licitatie Publica - Acord cadru furnizare reactivi chimici si consumabile de laborator
Anunt de participare numarul 143642/14.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 18, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Punct(e) de contact: Lucia Cristea Gaina, Tel. +40 264598278, In atentia: Chimist Camelia Miu tel; +40 264599596, Email: [email protected], Fax: +40 264598278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare reactivi chimici si consumabile de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic CF Cluj Napoca,
Str. Republicii, nr. 18,
Cluj Napoca
Laboratorul de analize medicale
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 175 si 534, 776RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestriale in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Cant. estim. min si max solicitate pe intreaga durata a acordului cadru precum si cele care pot face obiectul unui contrc. subsecvent, conf. disp. Art.66 din HG nr. 925/2006 se regasesc descrise in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie pachete de reactivi de laborator pentru analizori din dotarea autoritatii contractante . Descrierea se regaseste in Caietul de sarcini
si Anexa B-Informatii privind loturile .Achizitie reactivi pentru o perioada de 24 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent sunt cuprinse in Caietul de Sarcini din sectiunea" Documente"
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 175 si 534, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2% din valoarea estimata maxima fara TVA pentru fiecare lot in parte.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va facela cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, deschis la Trez. Cluj, R 4288349.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cu CASMTCT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006
Se completeaza Formular: 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se completeaza Formular: 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Se completeaza Formular: 3
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Director Medical ?Dr. Vlad Calin,
Comisia de evaluare a ofertelor: 1. Presedinte: - Dr. Calin Vlad - Director medical2. Membri: - Dr, Turcitu Doina ? medic sef Laborator analize med
- Chimist Camelia Miu ? Chimist Laborator analize med-Ing. Lucia Cristea Gaina-Sef Ser. Aprov.Achizitii Publice-Ing. Radu Tirnovan ? Serv. Aprov- Achizitii PubliceCertificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP
Se completeaza Formular: 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala .Obiectul
contractrului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006, cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formular: 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate
pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele se solicita in vederea
dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similar celor care fac obiectul
achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se depun odata cu oferta, in conformitate cu art.188(1) din OUG 34/2006mostrele se vor depune (etichetate si semnate cu denumireprodus/ denumire/ofertant insotite de prospecte cu componentachiturilor si a modului de lucru pentru verificare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1034/01.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 12:00
Locul: Spitalul Clinic Cf Cluj Napoca, biroul aprovizionare-achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform prevederilor art.33, alin.2 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul procedurii, ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.. Daca se vor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor din nou o nouapropunere financiara , tot in plic inchis caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, ind. 2, alin. 1, litera b din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Adresa postala: Str. Republicii, nr. 18, , Localitatea: Cluj Napoca, , ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Tel. +40 264598278, Email: [email protected], Fax: +40 264598278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 11:39