Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOARELE DIN DOTARE


Anunt de participare numarul 140234/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL MEDICAL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT AMBULATORIU PLOIESTI
Adresa postala: str.GHIMPATI nr.1-3, judetul PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100.520, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA ZAMFIRA, Tel. +40 0244576790, Email: [email protected], Fax: +40 0244576790, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOARELE DIN DOTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 645 si 2, 346, 596RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate 12 contrate subsecvente, cate 4 pe an, la un interval estimat de 3 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivi pentru analize de sange impartite pe 4 loturi. Componenta fiecarui lot este descrisa in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA B - INFORMATII LOTURI
Lot 1 ? Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul automat de biochimie DIMENSION Rx
Lot 2 ? Pachet reactivi imunologie compatibili cu analizorul automat de imunologie ELECSYS 2010
Lot 3 ? Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul automat de hematologie Sysmex XT 1800iLot 4 ? Pachet reactivi urini compatibili cu analizorul pentru examen urini URISYS 1800
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 645 si 2, 346, 596RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din val.estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte(Anexa B).Perioada de valab.: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea aut.contr.care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor sau prin virament bancar in contul autorit.contractante: RO32 TREZ 5215 005X XX00 3605 deschis la Trezoreria Municipiului Ploiesti. Se poate constitui si prin numerar depus la casieria autorit.contr.(program de lucru: de luni pana vineri 8.00-15.00).Instrumentul de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
-sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus(60zile);
-sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator in care va evidentia urmatoarele: 1.Nr crt.lot 2.Denumire produs 3.Suma garantie participare 4.Total sume garantii participare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prev.de art.16, al.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.In cazul contestatiilor, se va retine contestatorului pentru fiecare lot caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C suma calculata conform prevederilor Art.278^1 din OUG nr.34/2006. Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR 925/2006 (Sectiunea IV ? ?Formulare?)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, art.180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire ? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire ? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala ? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea IV ? ?Formulare?. ? in original
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea IV ? ?Formulare?. ? in original. Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: Venceron VLASCEANU
Marin PAUN
Mihaela DUMITRU
Claudiu DRAGAN
Angela CONSTANTINESCU
Florentina ZAMFIRA
Tiberius IORDACHE
Dan Cristian DUMITRIU
Elena STANICA Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
2.Operatorul economic va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului-cadru prezentand Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate, in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: H.G. 1718/2008 privind organizarea si functionarea M.S., cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii 176/2000 privind dispozitive medicale republicata.
3.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare informatii gernerale prin completarea formularului nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent ? marcaj CE, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
Mostre (cu titlu gratuit) pentru fiecare lot in vederea stabilirii conformita?ii cu produsele ce fac obiectul contractului.
Mostrele se ambaleaza individual pentru fiecare lot in parte si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire lot.
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani de produse similare continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii ? ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toti ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile vor fi invitati sa participe la etapa finala de licitatie electronica cu o runda, avand durata de o zi, elementul de reofertare va fi valoarea totala fara TVA aferenta cantitatilor maxime ce urmeaza a se achizitiona pe durata acordului-cadru pe fiecare lot. Vor fi puse la dispozitia ofertantilor informatii referitoare la oferta cea mai buna, numarul participantilor la licitatia electronica si pozitia in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4.208.881/19.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S17-027040 din 26.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Biroul Logistica si Achizitii, etaj 3, camera 103
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi laegalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plicinchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Directiei Medicale din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050042, Romania, Tel. +40 3158671, Email: [email protected], Fax: +40 213121986
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer