Licitatie Publica - Acord cadru furnizare Reactivi compatibili cu analizorul de gaze in sange si electroliti RapidPoint 500
Anunt de participare numarul 149253/11.02.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel. +40 0214604260, Email: [email protected], Fax: +40 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare Reactivi compatibili cu analizorul de gaze in sange si electrolitiRapidPoint 500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE - magazia de materiale sanitare, Bd. Constantin Brancoveanu nr. 20, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 552, 528 si 748, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate trimestrial in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Reactivi compatibili cu analizorul de gaze in sange si electroliti RapidPoint 500, conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de Reactivi compatibili cu analizorul de gaze in sange si electroliti RapidPoint 500, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 552, 528 si 748, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie conf art.43 ind 1 din OUG 34/2006 coroborat cu art. 85 si urmat din HG nr.925/2006.In cazul IMM se prezinta in original, la vedere Formularul F.0c.din Anexa?Formulare?.Pentru IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%.( detalii in caiet de sarcini)Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Spitalului.Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia in conditiile art 87 din HG 925/2006.In situatia respingerii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conditiile art.278 ind.1 alin 1.Nota: Viramentul bancar in favoarea Spitalului, se poate realiza in urmatorul cont de virament RO31TREZ7045005XXX000134 deschis la Trezoreria sectorului 4.OP reprezentand constituirea garantiei va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea din documentatia de atribuire.Pentru constituirea garantiei in alte valute, se va utiliza cursul de schimb BNR din data publicarii anuntului.Garantia de participare este de 7482.5 lei, Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria IMM, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prevederile art. 90 alin.(2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
Cerinta obligatorie: Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
Cerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 -Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Persoanele cu functie de decizie sant: MANAGER: DANIEL CIPRIAN DUMITRU BUZATU
DIRECTOR MEDICAL ? DR. RADU SPATARU,
DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL ? EC. RUXANDA BATA .
Cerinta obligatorie: Declaratia de participare la procedura - Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se
va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota:
Nota:
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire; Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011. Documentele intocmite/emise de catre ofertanti se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). - Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr 925/2006
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a
impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului.- Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Obiectul ocontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Cerinta obligatorie: Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. -Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional in tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2014 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE, Biroul Achizitii Publice , subsol.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta preturi egale, atunci in vederea atribuirii Acordului cadru se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Fisa de informatii generale- Prezentarea Formularului F.5. din Anexa ?Formulare?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE , Biroul Achizitii Publice Contractari.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancoveanu nr. 20, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040076, Romania, Tel. +40 214610325, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2014 15:23